Debauchery Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Planlegger å kjøpe meg en S-ATA HD på 200 GB, muligens 180. Noen tips om hvilken som er best? Evt. hvilken produsent jeg bør forholde meg til? Vil ha en stille og pålitelig disk (hva ellers? ). Har vurdert å kjøpe en WD Raptor 36,7 GB også, til å bruke som system-disk. Hjelp, erfaringer? Takk på forhånd Endret 5. februar 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dette er vel slik det ligger an: Western Digital - Raskest, mest støy Maxtor - Midt på treèt i begge deler Seagate - Midt på treèt i ytelse og mest stillegående av dem alle. Jeg har Seagate, anbefales på det sterkeste! S-ATA 160GB utgaven er den største du får tak i, den skal jeg også kjøpe. Har en venn med Western Digital 120GB disk, og den bråker noe helt sinnsykt. Han har blit nektet adgang til LAN's osv pga harddisken Lenke til kommentar
Protac Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Satte inn 2x200GB Western Digital forrige uke, og merka nesten ikke noe økning i støy. Satte til og med inn en ekstra vifte for å kjøle de. Er knallfornøyd med WD jeg Endret 5. februar 2004 av Protac Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Jeg har hatt en WD 120GB P-ATA 7200RPM i ett halv år nå og er møkk lei WD støyen,gir i fra seg en piiiiiipe lyd... Har satt inn en Samsung Spinpoint 160GB S-ATA nå og den høres ikke i det hele tatt! Endret 5. februar 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Satte inn 2x200GB Western Digital forrige uke, og merka nesten ikke noe økning i støy. Satte til og med inn en ekstra vifte for å kjøle de. Er knallfornøyd med WD jeg Har noen WD-disker jeg og. Er kjempefornøyd Om du blir nekta adgang på LAN pga WD-disker så har du enten en ødelagt disk eller eller idioter på LAN-et. Skal ikke folk med vifter få tilgang til LAN heller? Endret 5. februar 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dette er vel slik det ligger an: Western Digital - Raskest, mest støy Maxtor - Midt på treèt i begge deler Seagate - Midt på treèt i ytelse og mest stillegående av dem alle. Jeg har Seagate, anbefales på det sterkeste! S-ATA 160GB utgaven er den største du får tak i, den skal jeg også kjøpe. Har en venn med Western Digital 120GB disk, og den bråker noe helt sinnsykt. Han har blit nektet adgang til LAN's osv pga harddisken Om pc`n bråker ka skader det på eit LAN hm "må være noko skada i hode dei som ikkje lot han være med" Lenke til kommentar
skol Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei, stikk innom http://www.storagereview.com og les testene der og se hvilken harddisk som vil dekke dine behov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå