Fotoentusiasten Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Jeg har vært i kontakt med Siemens på mail angående min SX1 og ustabil SW Fikk dette som svar så da er det vel bare å vente i spenning. Gjør det selv oppgradering vil bli tilgjengelig fra http://www.my-siemens.com/sx1 fra uke 9 (SW07) Endret 5. februar 2004 av Cyprez Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Når er uke 9 ? Jeg har hørt det skal bli lagt ut på fredag Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er ikke rimeligt, at man skal 1) vente på opgraderingen og 2) selv opgradere telefonen. En så dyr telefon bør fungere optimalt ved købet, og gør den ikke det, bør fejlen straks - og selvfølgelig gratis! - rettes af det nærmeste Siemens center. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, men dra til nærmeste authoriserte siemens reperatør da, og få oppgradert mobilen din gratis. Slutt å syt når du ikke vet at du kan gjøre det engang! Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er ikke rimeligt, at man skal 1) vente på opgraderingen og 2) selv opgradere telefonen. En så dyr telefon bør fungere optimalt ved købet, og gør den ikke det, bør fejlen straks - og selvfølgelig gratis! - rettes af det nærmeste Siemens center. Heiberg: synes du det er bedre slik andre produsenter gjør; nekter deg å oppgradere gratis selv og eneste mulighet er å sende mobilen til et service-verksted (som kan ta opptil flere uker) ? Dessuten ER det selvsagt gratis å oppgradere hos service center også. Tror ikke du helt vet hva du snakker om Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Molna, nej, jeg mener ikke, at Siemens gør det dårligere end de andre - snarere bedre. Men da Cyprez kontaktede Siemens, burde de have fortalt ham, at han straks kunne få sin telefon opgraderet hos et af deres servicecentre. Det var såmænd det, der var pointen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Joda, det har du rett i Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Da er det fredag og FW06 er lagt ut på my-siemens Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Da er det fredag og FW06 er lagt ut på my-siemens Ikke FW07???? Trodde det var den som ville være den første som de kom til å legge ut jeg. Huff, FW06 gjør ikke susen på min sx1 ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå