enden Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Sorry, men det der sa meg ikke så mye. Får vel sette meg ned en dag og sette meg grundig inn i språkets oppbygging og runtime. Litt mye på jernen nå... Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Så vel greit ut det, gjorde det ikke? Vil vel tro at .htaccess må bestå av denne linjen: php_flag short_open_tag off eller php_value short_open_tag "0" Skader vel ikke å prøve? Edit: Fant noe du kanskje vil være intressert i her. Endret 6. februar 2004 av sven-o Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Skulle til å nevne det sven-o nevnte over, men må legge til at det krever at severen tillater deg å bruke .htaccess filer, og at apache/webservern kjører php som apache module, da vil php_flag short_open_tag off e.l. fungere. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Skulle til å nevne det sven-o nevnte over, men må legge til at det krever at severen tillater deg å bruke .htaccess filer, og at apache/webservern kjører php som apache module, da vil php_flag short_open_tag off e.l. fungere. Bruker b-one selv, og .htaccess fungerer iallefall til passordbeskyttelse av katalogtrær. Hvordan vet man om de kjører php som modul egentlig? Ser man det av phpinfo()? OT-Edit: Alex? -Kontor-og-datasystemer-96/97-Alex? Endret 6. februar 2004 av sven-o Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sven-O: hehe, ja Skedsmo? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) kom utenom det ved å fjerne xml henvisningen i toppen (der det lov? den validerer som transitional i alle fall), og sette inn en php snippet i stedet Yeyh, kan kode xhtml og php samtidig. I'm a happy camper now Endret 6. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Vel, så vidt jeg vet, må <?xml være på toppen i xhtml dokumenter, men w3c validatoren feiler muligens ikke, hvis du har <meta encoding-et-eller-annet-tag i <head>, jeg for min del tror jeg holder meg til html401strict Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) liker xhtml mye bedre. Det er så digg å jobbe strukturert Klarer ikke det i html4 Har forresten ikke noe metatags dor tiden. Skal prøve å endre siden til strict og se om den validerer da edit; joda, den heldigga det som strict og den Endret 6. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå