Gå til innhold

Første veike forsøk

Anbefalte innlegg

<body>

<div id="container">
   <div id="main">
     <?php include ("tekst.html") ?>
   </div>
 </div>

</body>

gir

Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /customers/disabused.com/disabused.com/httpd.www/desting/index.php on line 1
som svar.

tekst.html finnes seff i samme mappe

(for de som lurte så er HTML koden dramatisk omskjært)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke de støtter .net, men de har en eller annen herpa versjo av sun asp :)

Neida. Holder på å kaldkvele serveren min her for å på den til å fatte php. er litt irritert på den da den sitter med bare 10% cpu i forhold til den vanlige. Det går treeeeegt

Lenke til kommentar

Hvis du har <?xml... setningen øverst i php fila, og du har f.eks ikke endret php.ini til å kreve <?php, men <?, så vil det nok skape problemer ja. Du kan prøve å endre short_open_tag til short_open_tag = Off (Mener den er = On som default, husker ikke :blush: )

Lenke til kommentar
Hvis du har <?xml... setningen øverst i php fila, og du har f.eks ikke endret php.ini til å kreve <?php, men <?, så vil det nok skape problemer ja. Du kan prøve å endre short_open_tag til short_open_tag = Off (Mener den er = On som default, husker ikke :blush: )

Tviler på at jeg for lov til å knote rundt i serveroppsettett til b-one...

Hmm, valget mellom to onder: ikke php, eller ikke xhtml :(

simenss: takk for at du påpekte at det ville virke. Har nemlig aldri testet det ut før jeg postet. Bare fant på at det kom til å gi en feil for å teste php guruene her :roll:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Pokker så mye styr det var med dette php utysket da. Noen som han hjelpe meg litt med en link eller en utfyllende forklaring? Har litt skrekken for .htaccess etter en øvingsoppgave på skolen som slo alvorlig feil :)

Prøve bare å hjelpe  :roll:

Fritt etter Øystein Sunde: "Vi får si det som det er, det var et ærlig forsøk, men du skulle tenkt på det før din konsulentjøk"

No hard feelings? :)

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...