enden Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 <body> <div id="container"> <div id="main"> <?php include ("tekst.html") ?> </div> </div> </body> gir Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /customers/disabused.com/disabused.com/httpd.www/desting/index.php on line 1som svar.tekst.html finnes seff i samme mappe (for de som lurte så er HTML koden dramatisk omskjært) Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Jeg snittet ut koden din ordrett, og det fungerte hos meg. edit: Utrolig, men jeg hadde faktisk en trykkleif på den ene setningen!! Endret 5. februar 2004 av sven-o Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) hrmf, http://www.disabused.com/desting hostet hos b-one.net Endret 5. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hrmf, http://www.disabused.com/desting hostet hos b-one.net Lastet opp snutten til b-one.net kontoen min. Fungerte fint det. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 mangler det ikke ; etter include setningen? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 mangler det ikke ; etter include setningen? Det stusset jeg også på, men det funker når jeg tester det. Er nok ikke nødvendig med ; når det bare er én setning. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 og der ga jeg opp php og åpnet visual studio.net og lagde greia i asp Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 og der ga jeg opp php og åpnet visual studio.net og lagde greia i asp Støtter b-one .net? Kewlt! Kan vi lage webservices også da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 tror ikke de støtter .net, men de har en eller annen herpa versjo av sun asp Neida. Holder på å kaldkvele serveren min her for å på den til å fatte php. er litt irritert på den da den sitter med bare 10% cpu i forhold til den vanlige. Det går treeeeegt Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Vel, tipper jeg fant svaret i at php motoren ikke likte å lese doctypen til strickt xhtml... Har jeg rett? Forslag til hvordan dette kan omgåes da jeg liker å bruke xhtml Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvis du har <?xml... setningen øverst i php fila, og du har f.eks ikke endret php.ini til å kreve <?php, men <?, så vil det nok skape problemer ja. Du kan prøve å endre short_open_tag til short_open_tag = Off (Mener den er = On som default, husker ikke ) Lenke til kommentar
simenss Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Bør da virke med: <body> <div id="container"> <div id="main"> <?php include("tekst.html"); ?> </div> </div> </body> Eller? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Om du hadde lest alle innleggne før du postet... ...Men det er jo en grei måte å øke post-counten sin da.. edit: Dette innlegget er også en grei måte... Endret 6. februar 2004 av sven-o Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hvis du har <?xml... setningen øverst i php fila, og du har f.eks ikke endret php.ini til å kreve <?php, men <?, så vil det nok skape problemer ja. Du kan prøve å endre short_open_tag til short_open_tag = Off (Mener den er = On som default, husker ikke ) Tviler på at jeg for lov til å knote rundt i serveroppsettett til b-one... Hmm, valget mellom to onder: ikke php, eller ikke xhtml simenss: takk for at du påpekte at det ville virke. Har nemlig aldri testet det ut før jeg postet. Bare fant på at det kom til å gi en feil for å teste php guruene her Endret 6. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det kan settes vha htaccess. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Pokker så mye styr det var med dette php utysket da. Noen som han hjelpe meg litt med en link eller en utfyllende forklaring? Har litt skrekken for .htaccess etter en øvingsoppgave på skolen som slo alvorlig feil Prøve bare å hjelpe Fritt etter Øystein Sunde: "Vi får si det som det er, det var et ærlig forsøk, men du skulle tenkt på det før din konsulentjøk" No hard feelings? Endret 6. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Pokker så mye styr det var med dette php utysket da. Noen som han hjelpe meg litt med en link eller en utfyllende forklaring? Er ikke noen guru på htaccess selv, man jeg vet at det kan gjøres. Søke på google kanskje? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 jah, google med htaccess blir ingen resultater vettu Neida, vet ikke helt hvordan jeg skal formulere søket enda. Får bare masse rart Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 jah, google med htaccess blir ingen resultater vettu Neida, vet ikke helt hvordan jeg skal formulere søket enda. Får bare masse rart Første forsøk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå