Gå til innhold

Ramsinks for Hercules

trommas

Anbefalte innlegg

Hallaien alle sammen!

Har nettopp fått en VGA silencer til min kjære Hercules 9800 non-pro. Problemet er at minnet ikke trives over 330 og silenceren gjør jo ingenting med den saken :no:

Med tanke på flashing til pro eller, om aktuellt, xt hastigheter behøves ramsinks. På "baksiden" er der jo fint plass til all verdens, men hva med den andre siden der silenceren sitter og trøkker? Har en kjøler som fulgte med Hr. Barton i posten, denne kan jo alltids parteres..

Endret av trommas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan fint dele opp den andre kjøleren, og lime på ram-sinks.. Pass på at du skaffer deg termisk lim, da dette leder varme en hel del bedre enn superlim de selger på rema...

BTW: Trodde det var med ramsinks på hercules jeg.. Var med på mitt hercules r9700 pro hvertfall...

Lenke til kommentar
Jo der er noen ganske små ramsinks på Hercules 9800 non-pro, men de er svært små (ca 8mm høye)

Trenger kraftigere saker :D

Følger med på 9800PRO også, ihvertfall på mitt, og jeg kjører RAM på 375 glatt uten artifacts (bortsett fra i aquamark, merkelig igrunn, og det er bare på svarte overflater over LANG avstand, når du kommer nærmere forsvinner de...Er igrunn ikke sikker på om det er artifacts, men bare en bug generelt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...