RAPTORR Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jeg har hørt at det fins noen som kan legge en brike så kan man finne laptopen er det sant ? og jeg har hørt at de gutta her www.id2s.com klarer det ? er det noen som har erfaring med dem ? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg fikk en cd med et program som sporet opp en stjålet pc det heter Pal pc tracker pro. men du må være koblet til internett. Lenke til kommentar
hox Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 en del bærbare pcer har et hull på en av sidene, her kan en kensingtonlås festes, slik at du hindrer tyveri ved bruk. Dette er typisk en kodelås eller lignende. Den beste beskyttelsen er jo fysisk sikring, men det blir kanskje litt upraktisk å låse fast pc på bussen etc, eller hvor enn man drar den med seg Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 ja men hva med det de id2 gutta Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 og jeg trenger ikke kjeting jeg skal ikke lufte den Lenke til kommentar
woid Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 det beste er nok å låse den fast hvis du er på en utsatt plass, som feks messer, lan og slikt. hjelper lite med noe program kjører på maskina, for slikt kan jo slettes, og brikker kan fjernes. jeg har ikke testet hvor godt en slik lås sitter, men jeg regner med at hvis man river ut låsen blir det et stort hull i siden av laptoppen, og man har hvertfall problemer med å selge slikt videre. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 det beste er nok å låse den fast hvis du er på en utsatt plass, som feks messer, lan og slikt. hjelper lite med noe program kjører på maskina, for slikt kan jo slettes, og brikker kan fjernes. jeg har ikke testet hvor godt en slik lås sitter, men jeg regner med at hvis man river ut låsen blir det et stort hull i siden av laptoppen, og man har hvertfall problemer med å selge slikt videre. Da har du hvertfall en forsikring som gjelder også, de fleste krever denne låsen hvis du skal få noe penger. Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Denne er fet.... http://www.macobserver.com/article/2002/01/24.4.shtml Lenke til kommentar
hox Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Gjelder den så lenge du har den i? eller så lenge den er i OG er festet til ett eller annet? Ellers så er det jo bare å ha den i konstant Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 En forsikring fungerer vel like greit...? Da får du pengene tilbake, og kan trolig få et langt bedre produkt fordi pcverdien din synker hele tiden, mens du naturligvis får hva du betalte for pcen. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 En forsikring fungerer vel like greit...? Da får du pengene tilbake, og kan trolig få et langt bedre produkt fordi pcverdien din synker hele tiden, mens du naturligvis får hva du betalte for pcen. En forsikring krever at pcen er sikkret, da ofte med denne type lås. Og sef den må jo være festet i noe så de faktisk må ødelege noe for og få den med seg. Da har du jo deler av låsen igjen som bevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå