mbst Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Når en kamerat av meg snakker med en spesiell person på sin Messenger-liste, blir NAT-routeren disconnectet, dette skjer så godt som hver gang han snakker med denne personen, og ingen andre. Hvorfor? Kjent problem? Hvordan fikse? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kjent problem. Sinnsykt irriterende! NGT lot som at mailene jeg sendte om problemet ikke eksisterte. Ble aldri kvitt problemet før jeg flyttet og derfor fikk ny leverandør. En firmware opp/nedgradering bør muligens hjelpe. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har en venn med NGT som av og til detter ut når han snakker med meg (kanskje andre også), men han har formattert nå og da virker det fint. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har samme probleme , jeg oppgraderte firmwaren og det ordnet seg. Anbefaler at du prøver det, hvis det ikke går, ring NGT kundeservice og KLAG! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det eneste som hjalp her hos meg var å nedgradere firmwaren i rutene. Tar ikke sjangsen på å teste nyere versjoner etterhvert som de kommer nå som alt virker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har samme probleme , jeg oppgraderte firmwaren og det ordnet seg. Anbefaler at du prøver det, hvis det ikke går, ring NGT kundeservice og KLAG! Samme her. Det skjedde flere ganger at pc'n frøs når eg skulle snakke med en kompis. Forsvant når eg oppgraderte firmwaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå