MDCCLXXVI Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Kommer fortsatt ikke inn på MSN eller ftp serveren min i USA.. ARGH :@ Lenke til kommentar
Royal Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fredrikstad er visst stedet å bo! (men det visste vi jo fra før av) Ingen problemer her...... dvs. for meg i det minste da...... Ja selfølgelig er det stedet å bo,men har hatt en del problemer med linja i dag jeg å, og da særlig MSN. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Sånn nå kommer jeg inn på msn hvertfall Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Fungerer rimelig greit her (Bergen) nå. Linjen til utlandet er en smule treig, men ikke så ille at det ikke går. Må forresten både le og grine når jeg ser noen av innleggene her. Linjen har vært ustabil i såvidt et par timer så begynner folk å sutre "OMFG, HATER NGT ER SÅ FORBANNA DÅRLIG!!1" og "SKJERP DERE NGT! SE Å FÅ FIKSET LINJA!!". Eneste jeg kan si det dere er: Ta dere en pille eller STFU Endret 5. februar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fungerer rimelig greit her (Bergen) nå. Linjen til utlandet er en smule treig, men ikke så ille at det ikke går. kommer du inn på msn da? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Tror det meste er rimelig greit nå. Kommer inn på msn og utenlandske sider like raskt som til vanlig nå. Da er det bare en ting igjen og sjekke da, SWG Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fungerer rimelig greit her (Bergen) nå. Linjen til utlandet er en smule treig, men ikke så ille at det ikke går. kommer du inn på msn da? Nei det var værre.. MSN Messenger fungerer greit, men når jeg skal sjekke mailen blir det bare timeout. Andre utenlandske sider fungerer fint. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 er det ikke gøy og klage hele tiden viss dere synes internetten fra ngt er treg så bare sjekk på http://www.nextgentel.no/drift/ om det er noe problemer i stede for og starte en ny topic Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 kjekt å se at andre og har problemet. Stakk inn på her når jeg ikke kom inn på MSN.. (feil med brannmur sier den) trokke det sier jeg da bare.. fix it! props to NGT det er sjelden slikt skjer. Plager meg egentlig ganske lite.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Denne gangen kan jo alle som har nextgentel gi rapport til dem og spørre om de kan sette opp linjen deres etter dette har skjedd ofr eks i stede for 1500 charlie så kan det være 1800 eller mindre lissom Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Her virker alt fint, bor i Bergen. Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Er ikke mye problemer med ngt i forhold til andre leverandører jeg har hatt før jeg fikk ngt. Slutt å klag, bytt leverandør hvis dere er missfornøye sier nå bare jeg.. edit: har ikke merket noen problemer her i bergen. siter jeg har i usa og alt fungerer fint.. Endret 5. februar 2004 av magio Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 funker ikke hos meg..NGT i Bergen Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) msn virker... men ikkje å sjekke mailen...hmm... ngt linje btw. stavanger Endret 5. februar 2004 av morten2101 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Andre med AVIDI som slliter da? Ser ikke for meg at det kun er meg i Trondheim som sliter med avidi linjen... Lenke til kommentar
Gjest medlem-3583 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Les her: Driftsmeldinger. Ble lagt ut for en ca. en time siden. Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Aaarghhh... sirrrrup her i Kristiansand. Norske sider går sånn noenlunde ok, men utenlands er det totalt ubrukelig.. sitter og leter etter nye duppeditter til bilen min, men lite morro å finne bare i Norge Håper de får orden på linjene utenlands snart... sukk Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Aaarghhh... sirrrrup her i Kristiansand.Norske sider går sånn noenlunde ok, men utenlands er det totalt ubrukelig.. sitter og leter etter nye duppeditter til bilen min, men lite morro å finne bare i Norge Håper de får orden på linjene utenlands snart... sukk hmm rart, for her hos meg i kr.sand funker alt som det skal nå. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Men fy da.. nå har det forværret seg igjen! Fortsatt problemer med utenlands-servere, msn og online spill :@ Noen som vet når vi kan forvente at problemet er løst? Lenke til kommentar
Housetown Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 HÆLVETE`s dritttt, går som sirup her også nå bor i Ski!, broadpark.no er vertfall treig lol, de har sikkert fått virus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå