Knight_ospr Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har forresten linjer igjen, men "banker i bordet"!! Men ikke alle ser ut til å få opp linjen helt ennå. Sotra og Loddefjord i Bergen sliter hvis ennå, ifølge Ngt kundesider. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kommer over atlantern igjen! Alt funker som det skal her nå.. Bor i Oslo... Ikke no lekser på meg! Haha! Joachim Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Funker forresten fint nå De som sliter kan vel f.eks prøve proxy.online.no Port: 8080 ? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jaja de er heldigivis klar over problemene i Trondheim, får håpe på en snarlig fix. Innser nå hvor avhengig jeg er av internettforbindelse. Skal til foreldrene mine sitt 60 års lag, gruer meg til ISDN forbindelse i dagene fremover. Lenke til kommentar
Pho3nix Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Problemer i Trondheimsområdene ja. Jeg bor i Gjøvik og her går det treig som pokker. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Funker fint her(bergen). Noen i Bergen som fortsatt har problemer? Lenke til kommentar
Knight_ospr Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 For enkelte av oss er å surfe på nettet like livsnødvendig som å puste! Så om nettet lagger eller ikke funker, merker vi det fort. Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Funker fint her(bergen). Noen i Bergen som fortsatt har problemer? Ja, er fremdeles skikkelig treigt. Lenke til kommentar
diss Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Loddefjord, Sotra og Trondheim.. Vel, jeg bor midt i Oslo og her er det tregt som bare rakkern. Kan ikke spille bf1942 engang, bare rykk og napp.. jaja.. Alltid er det noe.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Lagger sinnsykt. Sitter på en delta 2000 linje. Veldig dårlig av ngt spør du meg, satt og spilte SWG da det gikk scheiss med lag spikes osv. Håper de får fikset det snarest mulig. Hehe, akkurat det samme her. Både linja og erfaringen med SWG. Det er småkjipt å spille når alt "teleporterer" seg rundt omkring. Lenke til kommentar
Xjill Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nå har NGT endret driftsmeldingen til å være mer inkluderende ovenfor samtlige, så nå kan ikke noen føle seg utelatt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Uff, kan ikke akkurat si at det går fort her i gården nå i dag nei, og jeg bor ikke i noen av de nevnte områdene på 'Driftsmelding-siden' Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fredrikstad er visst stedet å bo! (men det visste vi jo fra før av) Ingen problemer her...... dvs. for meg i det minste da...... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Sitter på en AVIDI linje selv, og også her er det ikke noe høyhastighets nett akkurat nei. Hva kan det skyldes, har dere blitt enige? Er det det mye omtalte Doom viruset som har satt sitt preg på nettet? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Ustabil forbindelse til Internett Kunder kan oppleve ustabil forbindelse til internett. Det arbeides med å rette problemet. 05.02.2004 Næmmen, jobbes det med å rette problemet? Trodde de venta til over helga elns jeg.. herre min hatt :@ Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Lagger sinnsykt. Sitter på en delta 2000 linje. Veldig dårlig av ngt spør du meg, satt og spilte SWG da det gikk scheiss med lag spikes osv. Håper de får fikset det snarest mulig. hehe samme her, spilte også SWG da. Sitter på charlie 1500 linja i kr.sand. Går vanvittig tregt. huff, det er frustrerende når slik skjer. det er jo heller ikke første gang dette skjer med ngt.. Lenke til kommentar
diss Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Sist gang jeg satt på nett og akkurat dette skjedde, var det en av kablene over atlanteren som fallt ut av drift.. Kan det være det igjen mon tro? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Sist gang jeg satt på nett og akkurat dette skjedde, var det en av kablene over atlanteren som fallt ut av drift.. Kan det være det igjen mon tro? Muligens det. jeg komemr hvertfall ikke inn på utenlandske nettsider.. Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvis jeg kjører tracert så får jeg opp alt fint på NGT sine punkter men med engang den skal til telia sitt første punkt hopper ping fra 21 til 246ms så er det bare trøbbel etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå