MDCCLXXVI Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Hva skjer med NGT nu? Deja Vous anyone? ehh.. mot sider i utlandet? Endret 5. februar 2004 av Strupstad Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Tja, men nå har jeg sesong 1-13 av Ducktales på vei ned, så jeg er jammen meg ikke sikker Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Her går alt sørpetregt.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fryktelig tregt mot USA her, bor i Trondheim. Men det virker som det gjelder alle NGT kunder? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Eh... nei? Tror kanskje ikke du var med på forige diskusjon om "er NGT treige nå"? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Er sirup her, bor i Oslo.. Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har litt problemer med NGT her (Bergen). Veldig treigt mot utlandet. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Edit: nå slo det inn her og hehe Endret 5. februar 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Er så irriterende at det alltid står ingen driftsforstyrrelser på NGT sine kundesider. Virker som om policyen er å ikke rapportere driftsforstyrrelser så de skal virke bedre enn de er. Hadde flere problemer med telenor, men de sa ihvertfall i fra når noe var galt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Går som sirup her, kommer kun inn på hw.no nettverket sine servere Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 oslo her...tregt på nordiske sider også! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Eh... nei? Tror kanskje ikke du var med på forige diskusjon om "er NGT treige nå"? Poenget ditt var...? Har opplevd ganske laber hastighet selv her i Trondheim, men ikke akkurat nå? Poenget var at du hadde et ganske frekkt spam-svar. Jo, NGT er veldig treigt mot servere i utlandet nå.. de har vært det tidligere i år også.. synes det er veldig dårlig av NGT jeg.. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jadda... her kom man ikke langt over atlantern nei... fysj og fysj... Får håpe det blir ordnet opp i snart da... Jocke Lenke til kommentar
NuB Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Sirup i Bergen, MSN virker ikke, og jeg fikk plutselig voldsom lag i Battlefield, selv om pingen skulle være god. Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det går treigt her også. Virker som at nextgentel sliter med serverne sine, ser at en dns server sliter.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Korrekt! NGT sliter igjen. Hadde vært proffesjonelt om de hadde beklaget de senere tids ustabiliteter ovenfor kundene sine ;( Istedet later de som ingenting! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 MSN funker ikke.. ingen online spill.. ingen utenlands-sider.. BARE hw.no (som jeg besøker av norske sider).. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Går helt vanvittig tregt her. aaargh.. (NGT Trondheim) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå