The_PuNk Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har en AMD Athlon XP2200 prossesor, for øyeblikket ligger den på 1800Mhz, noe den har gjort siden jeg kjøpte pc`n for et år siden. Og i går tenkte jeg at jeg skulle ta skritte og over klokken litt Så jeg startet forsiktig med å klokke til 2000Mhz. Jeg stilte multiplikatoren til 15gange og med en busshastighet på 133hz utgjør det 2000mhz. Men rett etter at jeg lagret instillingen og startet pc`n på nytt gikk skjærmen svart. Var nøtt til å flashe bios for å få pc`n på rett kjør igjen. Ps. Har ikke prøvd å forandre busshastigheten enda. Og når jeg starter pc`n etter at jeg har flashet bios stiller prossesoren seg til Xp 1500. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Den prosessoren blir/er veldig varm, har den samme.. Sikkert derfor pc'en fikk black out.. Lenke til kommentar
implex Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 har du epox hovekort, er det bare og banke til med mer fart.. skulle det gå skeis, så vil wachdog, automatisk restille maskin, uten behov for og resette bios.. Så da er det bare og prøve seg fram.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå