Gå til innhold

Dritt kort


Pimp'y

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøp heller nytt kort og hold kjeft

Og for denne pene insattsen og flere ufine kommentarer til andre brukere så får brukeren felge en 30 dagers utestengelse.

Jeg synes det var unødvendig med en slik straff.. 30 dagers utestengelse er tross alt en del! :thumbdown: Men det er jo bare min mening.

Lenke til kommentar
Denne her har jeg. Den kjøler ganske bra, men jeg har ikke sammenlignet den med annet enn andres OC-resultater.

 

http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet539.htm

 

Det føger også med 4 ramsinks i kobber :thumbup:

Du bør kanskje vurdere et nutt kort som 9600XT eller 9800/9800pro om du har nok penger. ;)

kor mye har du fått overklokka ditt 9200?

Jeg har 9600proFB, ikke 9200, men vifta passer til alle 8500 - 9700/9800 kort.

Lenke til kommentar

Hei

 

Har et connect3d 9100 128Mb kort som jeg har klokka opp til 280/220 med rage3d. default er 250/200. Har enda ikke fått henda i et spill den kjører dårlig... Vel, kanskje ikke helt sant.... Halo var bare å glemme, men det spillet kjører vel ikke pent på annet en 9800pro/xt :cool:

 

Så istedfor å begynne å mode kortet hadde jeg spart de kronene til et 9600xt kort som du får for 1400-1600 spenn. ;)

Lenke til kommentar
kjøp heller nytt kort og hold kjeft

Og for denne pene insattsen og flere ufine kommentarer til andre brukere så får brukeren felge en 30 dagers utestengelse.

Støttter den avgjørelsen der ja :D

Men til saken: Det hjelper jo alltid litt å klokke kortet men ikke kjøp en ny kjøler som koster like mye som skjermkortet. Kanskje kjøpe nytt kort, anbefaler 9600 Pro til en billig penge.

Lenke til kommentar
kjøp heller nytt kort og hold kjeft

Og for denne pene insattsen og flere ufine kommentarer til andre brukere så får brukeren felge en 30 dagers utestengelse.

Støttter den avgjørelsen der ja :D

Men til saken: Det hjelper jo alltid litt å klokke kortet men ikke kjøp en ny kjøler som koster like mye som skjermkortet. Kanskje kjøpe nytt kort, anbefaler 9600 Pro til en billig penge.

ja..hadde gjort det du sier viss problemet ikke var at det IKKE er en AGP sokkel på hovedkortet mitt....vurderer da OGSÅ :D å kjøpe nytt hovedkort men lurer på om det er vanskelig å innnstalere, og om dette er lurt?

Lenke til kommentar
Hei

 

Har et connect3d 9100 128Mb kort som jeg har klokka opp til 280/220 med rage3d. default er 250/200. Har enda ikke fått henda i et spill den kjører dårlig... Vel, kanskje ikke helt sant.... Halo var bare å glemme, men det spillet kjører vel ikke pent på annet en 9800pro/xt :cool:

 

Så istedfor å begynne å mode kortet hadde jeg spart de kronene til et 9600xt kort som du får for 1400-1600 spenn. ;)

Defaulten på min 9200 var 198/164, og har klokka det til 300/235 og halo kjører fint på pc'en min :p

Lenke til kommentar
En annen ting du må huske på er at du ikke har installert noen andre kort i PCI slotten ved siden av grafikk kortet.

Dette er fordi 2 og 2 Pci slotter deler IRQ/resurser på hovedkortet.

 

 

 

Lykke til .......

har et isdnkort i pci'en forsiden av...har dette mye å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...