Oseantic Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 topic sier det meste! Jeg snubla i går i hodetelefon ledningen, når jeg skulle gå til pc'en (ledningen lå under pc og til der hvor jeg sitter, enden som man setter i pc'en ble røsket nedover)Den ble røsket litt hardt når jeg snublet. Jeg har et indegrert lydkort på pc'en AsusP4C800-E deluxe.Så jeg lurte på om lydkort utgangene siter godt fast i hovedkorte? Og om det kunne komme noe skade på hovedkorte\lydkort? Det virker som det funker greit,men bare lurte! Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 tror ikke det er noe å være redd for, men kansje den plastikk ringen som er på ut kanalen for lud kan bli litt slitt etter hvert hvis man ''snubler'' for mye... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Om du ikkje merka noke, er det vel lite å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har gjort tilsvarende utallige ganger i tidens løp med signalkabel, usbkabel, nettverkskabel, etc, etc... det har stort sett godt greit utenom en gang da jeg røsket løs nettverkskortet. Fiksa problemet med en teip og kortet levde i flere år etterpå. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 takker for svar! Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har gjort tilsvarende utallige ganger i tidens løp med signalkabel, usbkabel, nettverkskabel, etc, etc... det har stort sett godt greit utenom en gang da jeg røsket løs nettverkskortet. Fiksa problemet med en teip og kortet levde i flere år etterpå. alt kan fixes med teip bare spørr Helten min -> Mac Gyver <- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå