jaengevik Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg får ikke til CuteNews 1.3.1! Noen som kan hjelpe meg der?? Er ikke flink i PHP! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Er alltids kjekt å vite hva problemet er da.. Lenke til kommentar
jaengevik Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg er ikke kommet i gang. Jeg forstår det ikke! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
jaengevik Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg er ikke kommet i gang. Jeg forstår det ikke! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Installing CuteNews The installation of CuteNews is really easy and you should do it without any problems if you follow these steps: 1) Create a directory on your server ( e.g. cutenews ) 2) Upload the content of the cutenews.1.3.1.zip to the directory you created in step 1 3) Now You must CHMOD the the file cutenews/index.php to 777 and directory cutenews/data/ and all files and folders under the data/ directory must be also chmod'ed to 777. 4) Finally, go to http://yoursite.com/cutenews/index.php with you favorite browser and follow the instructions. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå