andesam Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Trenger litt feedback på overskriften og meny knappene. Siden er i ett VELDIG tidlig stadie og jeg er temmelig fersk innen web design... link Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Overskriften er nesten uleselig, og menyknappene synes jeg ikke noe om. Enkelt og greit. TIP OF THE DAY: Dropp matrix-stilen, det ser ikke ut som du mestrer den. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Ser du har satsa matrix, men headeren ser mer ut som grønn murstein. Dessuten uleselig. Samme med menyen. Frames suger! Dot.tk banner. Ikke min favoritt. Helt greit, men jeg skulle gjerne sett litt innhold. Endret 5. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dot.tk banner. Ikke min favoritt. Velger å si; Dot.tk domene. Ikke min favoritt. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dot.tk banner. Ikke min favoritt. Velger å si; Dot.tk domene. Ikke min favoritt. Du skal ikke mobbe oss med .tk her nå!? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 tror ikke jeg dropper matrix stilen. Men jeg vil heller forbedre den (kraftig...). Er noe av grunnen til at du ikke liker knappene at de ligger så langt fra hverandre? Takker for tilbakemeldingn Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dot.tk banner. Ikke min favoritt. Velger å si; Dot.tk domene. Ikke min favoritt. Du skal ikke mobbe oss med .tk her nå!? Det gjør jeg da aldri.. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 og... drop den JAVA-baserte menyen JAVA-meny = very very bad... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 og... drop den JAVA-baserte menyen JAVA-meny = very very bad... hvorfor er det så dårlig? Har sett at det kan bli bra... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Prøv å se den menyen i en text-browser, eller f.eks. i en browser på en pc som ikke har java installert? EDIT> nei.. det heter ikke instlallert.. Endret 5. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Prøv å se den menyen i en text-browser, eller f.eks. i en browser på en pc som ikke har java installert? EDIT> nei.. det heter ikke instlallert.. egentlig driter jeg i de...hehe. Neida, et godt poeng det. Det finnes vel noen javascript knapper jeg kan bruke.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ikke det beste jeg har sett. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ikke det beste jeg har sett. Godt poeng! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Desverre, ei ny side fra scratch hadde vel vert på sin plass her... Ikkje for å vere slem, men av feil blir en klok Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Desverre, ei ny side fra scratch hadde vel vert på sin plass her... Ikkje for å vere slem, men av feil blir en klok Derfor er ikke jeg klok.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ting flyter for mye. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Var dette hele siden? Eller har jeg fremdeles ikke denne javatingen aktivert på IE? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Var dette hele siden? Eller har jeg fremdeles ikke denne javatingen aktivert på IE? Du har nok ikke aktivert javatingen elns. Der du ser de "uviste" bildene, er det egentlig menyobjekter. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Du har nok ikke aktivert javatingen elns.Der du ser de "uviste" bildene, er det egentlig menyobjekter. Ahh... Men tok meg en tur, for nte gang, innom Verktøy --> Alternativer for Internett --> Avansert. Fant i grunn ingenting som tilsa at jeg hadde deaktivert noe som helst, ei heller noe sted hvor det var fornuftig å hake av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå