SvennAndre Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Når jeg skal skru av datan er alt normalt heelt til "slutten" av prossesen. da kommer en blåskjerm i et brøkdels sekund og den starter på nytt igjenn.. så jeg må da trykke på power knappen for å få den av. når jeg starter den igjenn kommer en feilmelding når windows har startet der det står: "Systemet er gjenopprettet etter en alvorlig feil", men ellers funker alt normalt.. hva er galt? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hva har dette med overklokking å gjøre???? Det er bare sånn windows er av og til. Instaler windows på nytt du. Velg repair ved boot fra cd.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Fant ingen annen plass for hjelp av pc, så måtte bare ta det på den beste plassen jeg fant.. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 det var litt mer hardware.no relatert enn ok.no men virka det?? Heller dårlig å skrive bare HJELP.... Ikkje så enkelt å forstå ka emne det gjalt.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Den eneste Windows XP cd'en jeg har er den tyske versjonen, men datan ville ikke kjøre på den.. Windows startet som om den ikke var satt inn, og alt i BIOS'n er som det skal.. Finnes det ikke en annen vei å fikse det på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå