ojb Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Går det ann å logge nettverkstrafikken på lan? Jeg vil gjerne kunne se hvilken filer og hvem som har lastet de fra meg... Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Med 9x operativsystem har du vel noe som heter netwatch e.l. tror det skal fungere, men nå kjører du sikkert xp så da blir litt verre siden dette programmet ikke er med her (correct me if i'm wrong...) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dersom du har XP kan du sjekke hvilken bruker som er logget på deg og hvilke filer brukeren laster ned eller har åpnet.. start -> kjør -> fsmgmt.msc Lenke til kommentar
ojb Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Dersom du har XP kan du sjekke hvilken bruker som er logget på deg og hvilke filer brukeren laster ned eller har åpnet.. start -> kjør -> fsmgmt.msc Vet, det men hvordan kan jeg logge infoen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dersom du har XP kan du sjekke hvilken bruker som er logget på deg og hvilke filer brukeren laster ned eller har åpnet.. start -> kjør -> fsmgmt.msc Vet, det men hvordan kan jeg logge infoen? Action -> export list?? Lenke til kommentar
ojb Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Funker sikkert det, men jeg vil kunne vite hva som ble lastet, mens jeg feks sov.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 med net watcher (pro) kan du fikse alt det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå