vihovde Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Her stiller jeg ett spørsmål, og venter en god stund før jeg spør igjen. Så ber jeg om unnskyldning for å ha ubevisst "bumpet". Hva skjer, jo posten STENGES Hva mener dere, er dette en saklig grunn ? For meg virker det helt bak mål. Her er posten min: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=203540 Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Synes også det var en feil avgjørelse.. but hey, you can't drink and drive at the same time? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Noen blir lit makt gale når de har makt. De klarer ikke la vær og missbruke makta si. Håper ikke visse folk ser dette her Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 QUOTE (nvoetfiv @ 05/02/2004 : 15:05) Synes også det var en feil avgjørelse.. but hey, you can't drink and drive at the same time? Nei, er klar over det men jeg blir sååå inn i hel... forbannet når slik som dette skjer. Så hvis du som stengte denne posten leser dette, så forlanger jeg en saklig grunn Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Den er da klar nok... Bumping. Står i retningslinjene vel? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 QUOTE (RikkyRally @ 05/02/2004 : 15:29) Den er da klar nok... Bumping. Står i retningslinjene vel? Ditt innlegg gidder jeg rett å slett ikke komentere, blir for dumt liksom Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Eg syness det var litt unødvendig å bumpe berre etter ein time, det står jo i retningslinjene at det må maks 5 dagar, og eit nødsfall før du bumper! Så eg synes det var ein riktig avgjerelse ut i frå retningslingjane, sjølv om det er irriterande! Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 QUOTE (afsdøjklopirtemnut @ 05/02/2004 : 15:41) Eg syness det var litt unødvendig å bumpe berre etter ein time, det står jo i retningslinjene at det må maks 5 dagar, og eit nødsfall før du bumper! Så eg synes det var ein riktig avgjerelse ut i frå retningslingjane, sjølv om det er irriterande! Har bare en ting å si om denne saken: HELT IDIOTISK DUMT. Case closed... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvis du mener du har blitt behandlet urettferdig av en moderator og fått en post stengt eller lignende problemer så sender du en email til forumstyret ([email protected]) og klager. Opprette thread om det og klage på hendelsen er noe man ikke skal gjøre, så derfor blir jeg nødt til å stenge denne posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg