phnx85 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har en HP LaserJet 4 Plus som skal kobles opp i nettverket som nettverksskriver, men jeg har et problem. Jeg vet ikke IP adressen til den. Har lett både på HP sine sider og Googlet uten hell etter manual. Noen som har manualen eller som vet hvordan jeg finner IP adressen til den? Lenke til kommentar
alos Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Husker ikke om det er display på den eller ikke, hvis det er det så må du bare bla deg frem i menyen til du kan velge å skrive ut printer oppsett. Hvis det ikke er display så må du bare holde inn den grønne knappen i 5 sekunder, så printer den ut oppsettet. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Joda, det er display på den. Jeg fant printer oppsettet og IP-adressen. Nå fungerer den. Takker Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Trodde jeg var den eneste med den printern Lenke til kommentar
alos Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 du er trolig en av de få som gidder å bruke opp et halvr rom på den store printeren. Selv fåretrekker jeg heller de små desk laserenne til HP. Men er innom alle slagene i jobben. Vi har et par av 4p laserene som har printet nesten 450 000 sider, da begynner den å ha gjort jobben for pengene. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Vi bruker en Color LaserJet 4600 som hovedskriver, men LaserJet 4 Plus er bare bi-skriver. Det er jo bare tøv å la skrivere stå å støve ned når de enda er fult brukbare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå