magio Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal kjøpe ny pc nå men er ikke sikker på hvilken psu jeg skal kjøpe, regner med at jeg får noen svar med en psu til en fornuftig pris Her er en liste over alle de andre tingene jeg skal kjøpe.. Kom gjerne med kommentarer om det noen ting jeg bør bytte ut med andre ting eller noe sånt Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Du burde ihvertfall ha en 360W Psu. Stort sett det samme hva du kjøper, utenom q-tec, har selv dårlig erfaring med de, og det har flere andre her også... Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Er denne bra da? Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Strålende valg! Jeg anbefaler deg dn! Har Chieftec Strømforsyning selv jeg. Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Har tenkt å overklokke cpu'en og litt så jeg trenger vel en sterkere vifte. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Ingen som vil hjelpe lille meg? Noen som synes jeg bør bytte noen av komponenene ut med noen andre? Hvis du har noen synspunker får du komme med dem! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har satt opp masse bra ting, og boxed kjøleren på cpu holder et godt stykke om du skal overklokke. Mener å huske at det var noe problemer med powercolor kortene(?), men er ikke sikker. Ellers ser alt finfint ut. Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Mener å huske at det var noe problemer med powercolor kortene(?), men er ikke sikker. Det var bare viften på noen kort.. Skal bytte ut viften uansett med en Arctic Cooling GPU-kjøler,"VGA Silencer".. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 psst, husk emnefeltet neste gang Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Bestilte Thermaltake Silent strømforsyning 360W I dag. Håper denne er bra og stille. Den du valgte bråker nok en del. Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Strålende valg! Jeg anbefaler deg dn! Har Chieftec Strømforsyning selv jeg. Bråker den mye eller? Har også byttet hovedkortet til et Abit IC7-MAX3! Skulle hatt noe viftestyring med termometer og, noen anbefalinger? Rundt 400kr. Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Har sett litt på testen av Abit IC7-MAX3 her på siden, står at det ikke støtter det minnet jeg har valgt... noen som har noen anbefalinger på hvilke jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Jeg vil anbefale den denne, NorthQ 400W: NorthQ Silent 400W Rimelig, har bra kapasitet og er HELT stille. Byttet nettopp ut en Enermax 550W med denne, er veldig fornøyd! lqpl Endret 5. februar 2004 av lqpl Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Strålende valg! Jeg anbefaler deg dn! Har Chieftec Strømforsyning selv jeg. Bråker den mye eller? Har også byttet hovedkortet til et Abit IC7-MAX3! Skulle hatt noe viftestyring med termometer og, noen anbefalinger? Rundt 400kr. Bråker ikke mer enn resten an hw'en min(Sjekk Profil) Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Chieftec PSU'en er temperaturstyrt Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har sett litt på testen av Abit IC7-MAX3 her på siden, står at det ikke støtter det minnet jeg har valgt... noen som har noen anbefalinger på hvilke jeg skal kjøpe? Dette skulle være ett meget bra valg, (om du skal klokke middels da.) http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...87&l=2&lantall= Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Chieftec PSU'en er temperaturstyrt Så og si alle psu'ene på markedet er det. Eg har en enermax psu på 460watt som eg er fornøyd med, enorme power i den gitt. Men den er ikke billig. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Siden du skal klokke, og du har en 800fsb cpu, burde ikke minne være litt kjappere? Eller er det noe sånn greier at du kommer til å kjøre minne asynkront med cpuen? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Siden du skal klokke, og du har en 800fsb cpu, burde ikke minne være litt kjappere? Eller er det noe sånn greier at du kommer til å kjøre minne asynkront med cpuen? Sier seg jo selv at med den 3.2ghz'en, får du jo ikke enorme fsber med vanlig luftkjøling. ( Den rammen lar seg jo klokke en del.) Men om nødvendig kan han jo gå for pc 3500/pc 3700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå