pooka2 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har kanskje bomma på forummet igjen, hvis dere vet om en bedre plass å poste, hadde jeg blitt veldig glad Hvis ikke noen her har svaret da? Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 går helt fint det! søk etter et program som heter TMPGEnc. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 og du har bommet noe kollosalt,hehe! skulle ikke denne vært plasert på annet? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er bra (Viss du finner rette instillinger) Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg prøver å søke på forslaget ditt "Petterbaa", men alt som kommer fram står på spansk! Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Bare som en opplysning, er ikke avi et format, det er bare en filtype som kan innehiolde mange forskjellige typer formater som f.eks divx, osv Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Fant noe som heter WinMPG Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 okei! saken er den at jeg skal brenne noen musikkvideoer jeg har lasta ned, men, når jeg henter de opp i SonicMyDVD, så blir brenne-knappen utigjengelig! Hvis jeg derimot prøver med en MPEG fil, så går det helt fint! Jeg trenger et eller annet program som kan fikse så jeg får brent de AVI "filtypene"! Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 hmm... kvaliteten blir veldig dårlig av det ser jeg! Det var ikke bra! Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg hadde spørsmål angående konvertering fra AVI til MPG her jeg også som ble stengt.....men jeg anbefaller Cucusoft avi-vcd(mpg), det er enkelt og greit. Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Siste versjon av nero har mulighet til å lage vcd eller dvd av avi filer. Bruker litt tid på å konvertere store avi filer men det funker rimelig bra. BTW: Må ha nero med tilletsprogrammet vision express ( fullversjon av nero 6 ) Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 http://www.dvdrhelp.com/divxtovcd.htm Søk også gjerne litt rundt på siden og du vil nok finne mange løsninger, samt en stor liste over programmer som du kan bruke Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 MPEG er jo så veldig relativt.. Å konvertere en DivX-fil (endelse .avi) til MPEG gir jo overhodet ikke mening siden DivX bygger på MPEG-4 standarden.. Du må nok være litt mer spesifikk på hva du egentlig vil.. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Syns NeroVision Express er meget bra. Men noe jeg savner (finner ikke) er hvordan man kan legge til teksting. Noen som vet hvordan dette kan løses? NeroVision kan da hentes her. Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) MPEG er jo så veldig relativt.. Å konvertere en DivX-fil (endelse .avi) til MPEG gir jo overhodet ikke mening siden DivX bygger på MPEG-4 standarden.. Du må nok være litt mer spesifikk på hva du egentlig vil.. Eh... Det sier meg alt jeg trenger OG det ser ikke ut til at du vet helt hva du snakker om; lol. @ Spinner109 - Finner også svaret på alle slike problemer på siden jeg har vist til tidligere. Endret 9. februar 2004 av WildOne Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 MPEG er jo så veldig relativt.. Å konvertere en DivX-fil (endelse .avi) til MPEG gir jo overhodet ikke mening siden DivX bygger på MPEG-4 standarden.. Du må nok være litt mer spesifikk på hva du egentlig vil.. Eh... Det sier meg alt jeg trenger OG det ser ikke ut til at du vet helt hva du snakker om; lol. Så du påstår at DivX ikke bygger på MPEG-4? Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Så du påstår at DivX ikke bygger på MPEG-4? Mpeg og mpeg4 er ikke det samme Vil du ha en diskusjon, så blink til wildone1 Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Så du påstår at DivX ikke bygger på MPEG-4? Mpeg og mpeg4 er ikke det samme Vil du ha en diskusjon, så blink til wildone1 Jeg sa aldri at det var det samme. Jeg bare poengterte at "MPEG" ikke var en klar nok beskrivelse på hva vedkommende ønsket å konvertere til. Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 www.divx-digest.com Conversion/Encoding Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg sa aldri at det var det samme. Jeg bare poengterte at "MPEG" ikke var en klar nok beskrivelse på hva vedkommende ønsket å konvertere til. Sier noen mpeg mener de enten mpeg1 eller mpeg2, og aldri divX eller Xvid. Disse kalles ikke mpeg i det hele tatt, det er bare en litt annen teknologi som går under noe av det samme navnet. Anyway; problem solved long ago Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå