siDDis Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 eg kjøper nytt system om nokon veker det blir intel p4 senere er det opp til dei forksjellige firmane til å avgjere kva eg skal kjøpe.....om det er amd intel spiller liten rolle eg vil bare ha den cpuen som gir mest for pengane Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 eg kjøper nytt system om nokon veker det blir intel p4 senere er det opp til dei forksjellige firmane til å avgjere kva eg skal kjøpe.....om det er amd intel spiller liten rolle eg vil bare ha den cpuen som gir mest for pengane Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det blir nok Hammer på meg om en stund ja. Synes det er verdt det å være litt mer forsiktig under montering for å få SÅ mye bedre ytelse (Intel/AMD). Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Har nettop bestilt en AMD Athlon XP 1800+ Lenke til kommentar
skyline Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det blir AMD self, ingen over, ingen ved siden. Intel inside, idiot outside. Hvorfor kjøpe en dyr Intel, når man kan lage en bedre selv? (sitat) Jeg har haugevis med grunner til å velge AMD, men den største grunnen er vel at jeg hater Intel over alt på jord, INTEL=EVIL! Måtte Intel brenne i helvete, takk! Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Kjøpte akkurat ny cel 1300. fordi jeg har lite penger og ytelsen er "god nok" til mitt bruk. Nøkkelord: stabilitet. Forøvrig sier posten over mere om personen som skrev enn om produktet! [ Denne Melding var redigert av: Dataante på 2002-03-19 13:17 ] Lenke til kommentar
ulv_i_nord Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Blir nok Intel, er ikke akkurat imponert over stabiliteten på de amd-greiene jeg har hatt med å gjøre så langt. MEN: det kan godt være at det er "VIA" som egentlig er synderen. Okkesom, det mest stabile jeg har hatt så langt er et helt ordinært system med P4-1500 og ei bøtte med vanlig sdram. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 20:10, jlianes skrev:Skummelt at et hardware sted som dette klarer å sette Cyrix som et alternativ i det hele tatt. De ble kjøpt opp av VIA for lenge siden litt etter at VIA også kjøpte opp CENTAUR teamet. DETTE ER FOR DÅRLIG HARDWARE.NO Beklager, en blemme der ja.. Jeg visste det igrunn, men copy pasta fra den andre pollen. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 13:10, skyline skrev:Det blir AMD self, ingen over, ingen ved siden. Intel inside, idiot outside.Hvorfor kjøpe en dyr Intel, når man kan lage en bedre selv? (sitat)Jeg har haugevis med grunner til å velge AMD, men den største grunnen er vel at jeg hater Intel over alt på jord, INTEL=EVIL! Måtte Intel brenne i helvete, takk! Er vel ikke det mest konstruktive jeg har lest på dette forumet. Har du noen spesiell grunn til å hate Intel eller er du bare fan av AMD? og isåfall hvorfor bli fan av noe så sært som en prosessorleverandør? Lenke til kommentar
i-am Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Har en XP 1500+ på ett MSI Turbo II kort, så vist den nye Thoroughbred prosessoren støtter mitt Via KT 133a chipset så tenker jeg det blir en XP 2500+ neste gang men men har hørt ryktet om att Thoroughbred kun kommer til og støtte Via KT 266/266a og oppover :sad: Så vist det er tilfelle kan det virkelig hende att jeg går over til Intel P4 etter 5 år med AMD :smile: (Ja prisene på Intel er jo gått mye ned pga konkuranse med AMD) Desuten har P4 systemer mindre støy og cpu er mere overklokkingsvennlig og Intel lager ikke sprø core/kjerne på sine CPUer. Desuten er Intel 1,6 Northwood ett bedre kjøp en XP 1900+ (1,53 GHZ) (ca samme pris på begge)og begge kan overklokkes, og har omentrent samme ytelse når de er overklokket. Husk med XP1900 er det mye mere aber for og låse opp cpu :sad: pluss att den har sprø core/kjerne :sad: og blir varmere :sad: Husk det er ikke MERKE (AMD v/s INTEL) man kjøper men man kjøper CPU etter kriterier som Pris/Ytelse/kvalitet. [ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-03-20 04:39 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå