Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Windows XP 64-bits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan hører denne inn under overklokking.no?

det står på hw.noS side, og som du refererer til, itavisen....

Det er et operativsystem som kan brukes til en spesiell prosessor, og en prossesor har noe med overklokking å gjøre.

Men jeg må unnskylde hvis det plager deg.

Lenke til kommentar
hvordan hører denne inn under overklokking.no?

det står på hw.noS side, og som du refererer til, itavisen....

Det er et operativsystem som kan brukes til en spesiell prosessor, og en prossesor har noe med overklokking å gjøre.

Men jeg må unnskylde hvis det plager deg.

Det argumentet strekker ikke helt til spør du meg...

Lenke til kommentar

Forskjellen på A64 systemer med og uten 64Bit OS har nok like mye å gjøre på Overklokking.no sine sider som hw.no sine. Overklokkere er jo alltid på utkikk etter måter å øke den totale hastigheten på systemet.

Selv om det er software som muligens forårsake en økning i systemet er vel dette kun "good news" for overklokkere som vil ha de ekstra poengene i 3DMark! ;)

Edit: Befs, du er langt i fra noen stupido :thumbup:

-P-

Endret av Pritorian
Lenke til kommentar
Bare fordi siden heter overklokking.no så betyr det ikke at ALT må omhandle overklokking.

Så det er langt ifra noen feilpost og passer fint her.

Er enig i det. Det er jo mye casemodding her som ikke nødvendigvis har noe med overklokking. Jeg mener hvis en har satt inn vifter/vannkjøling er det nok det, men har en satt inn vindu og malt kabinettet har det strengt tatt ikke noe med overklokking å gjøre.

Lenke til kommentar

jeg har en athlon 64 prosessor :devil:

er dette et operativsystem eller en service pack?

må jeg slette xp og alt annet for og innsatlere den? isåfall gidder jeg ikke...

er det 15-20% økning på alle programmer elller er det bare operativsystemet som er 15-20% raskere når du driver og åpner mapper filer O.L?

Lenke til kommentar

:wow:

så det er slik tråden har utviklet seg. veldig hissige folk, jeg synes det er flott jeg og gleder meg til å se resultater fra dere overklokkere med amd64

kan ikke neste pool gå på noe slik som, om vi besøker søstersidene?

for på hw.no (som jeg faktisk regner med at mange her surfer på) stodt det jo klart rundt denne nyheten. Joda, derimot kan det HER diskuteres også, det skader jo ikke, kanskje litt mer OC relatert også....

slike underdrivelser, som "jeg må jo ha vært en... ", hører mindre hjemme her enn mitt spørsmål.

og det der med at ikke ALT drier seg om OC er jeg jo klar over, men jeg finner liksom ikke ut at dette passer inn under annet en OK-baren på forumet (som er hva jeg går utifra) - og slik sett kan jo alle nyheter som er datarelaterte postes?

Uansett_

noen som vet om noen av disse "skumle" longhorn funksjoenene/sikkerhetstingene er del av denne XP64 pakken?

virker veldig mistenksom at MS gir en 360dagers prøveperiode for Free.....

noen som vet spesifikkt, om hvilke funksjoner det "er" kuttet ned poå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...