BeFs Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 http://www.itavisen.no/art/1302824.html?PH...2dd4376d9440fc1 Gratis testversion av Windows XP 64-bits version. Last ned her: https://microsoft.order-9.com/winxp64/produ...=winxp64&id=dl# P.S. Lurer på om serveren til microsoft har kræsja, får bare 'intern serverfeil' når jeg prøver å laste ned.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Går det an å bruke uten 64prosessor? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Tror ytelsesøkningen ligger på 15-20% elns, er ikke sikker Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nei, det går ikke ann. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 tenkte meg egentlig det.... men hadde ikke peiling egentlig Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hvordan hører denne inn under overklokking.no? det står på hw.noS side, og som du refererer til, itavisen.... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 hvordan hører denne inn under overklokking.no? det står på hw.noS side, og som du refererer til, itavisen.... Det er et operativsystem som kan brukes til en spesiell prosessor, og en prossesor har noe med overklokking å gjøre. Men jeg må unnskylde hvis det plager deg. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hvordan hører denne inn under overklokking.no? det står på hw.noS side, og som du refererer til, itavisen.... Det er et operativsystem som kan brukes til en spesiell prosessor, og en prossesor har noe med overklokking å gjøre. Men jeg må unnskylde hvis det plager deg. Det argumentet strekker ikke helt til spør du meg... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg bare så på det som en nyhet. Men dere er uenige, så da er det sikkert ingen nyhet da. Jeg må jo være en idiot som trodde det. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Forskjellen på A64 systemer med og uten 64Bit OS har nok like mye å gjøre på Overklokking.no sine sider som hw.no sine. Overklokkere er jo alltid på utkikk etter måter å øke den totale hastigheten på systemet. Selv om det er software som muligens forårsake en økning i systemet er vel dette kun "good news" for overklokkere som vil ha de ekstra poengene i 3DMark! Edit: Befs, du er langt i fra noen stupido -P- Endret 5. februar 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hvordan hører denne inn under overklokking.no? det står på hw.noS side, og som du refererer til, itavisen.... Bare fordi siden heter overklokking.no så betyr det ikke at ALT må omhandle overklokking. Så det er langt ifra noen feilpost og passer fint her. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Bare fordi siden heter overklokking.no så betyr det ikke at ALT må omhandle overklokking.Så det er langt ifra noen feilpost og passer fint her. Er enig i det. Det er jo mye casemodding her som ikke nødvendigvis har noe med overklokking. Jeg mener hvis en har satt inn vifter/vannkjøling er det nok det, men har en satt inn vindu og malt kabinettet har det strengt tatt ikke noe med overklokking å gjøre. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hvordan hører denne inn under overklokking.no? det står på hw.noS side, og som du refererer til, itavisen.... eeeh.. overklokking.no forumet er jo ikke BARE overklokking? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Tror ytelsesøkningen ligger på 15-20% elns, er ikke sikker Gjelder det alle operasjoner eller bare noen få? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg har en athlon 64 prosessor er dette et operativsystem eller en service pack? må jeg slette xp og alt annet for og innsatlere den? isåfall gidder jeg ikke... er det 15-20% økning på alle programmer elller er det bare operativsystemet som er 15-20% raskere når du driver og åpner mapper filer O.L? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Det der er en test version av et frittstående OS. Altså du gjør på samme måte som når du installerer Windows2k osv. regner jeg med. Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Til informasjon passer dette HELT fint som nyhet på vår side. Så er den diskusjonen lagt død og begravet her og nå. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Tror det man må upgrade fra vanlig WinXP! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 så det er slik tråden har utviklet seg. veldig hissige folk, jeg synes det er flott jeg og gleder meg til å se resultater fra dere overklokkere med amd64 kan ikke neste pool gå på noe slik som, om vi besøker søstersidene? for på hw.no (som jeg faktisk regner med at mange her surfer på) stodt det jo klart rundt denne nyheten. Joda, derimot kan det HER diskuteres også, det skader jo ikke, kanskje litt mer OC relatert også.... slike underdrivelser, som "jeg må jo ha vært en... ", hører mindre hjemme her enn mitt spørsmål. og det der med at ikke ALT drier seg om OC er jeg jo klar over, men jeg finner liksom ikke ut at dette passer inn under annet en OK-baren på forumet (som er hva jeg går utifra) - og slik sett kan jo alle nyheter som er datarelaterte postes? Uansett_ noen som vet om noen av disse "skumle" longhorn funksjoenene/sikkerhetstingene er del av denne XP64 pakken? virker veldig mistenksom at MS gir en 360dagers prøveperiode for Free..... noen som vet spesifikkt, om hvilke funksjoner det "er" kuttet ned poå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå