tempezzzt Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Synes det er greit å ha det litt moro med newb's ..men man bør jo på fohånd ha gitt det uttrykket av at en faktisk har peiling på saker og ting FØRST.. eller hur? ..noe de ikke greier.. Skitkasting greier de fleste.. og med disse komentarene trenger man ikke vite en døyt. Sådetså Lenke til kommentar
CoNZepth Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 boikott, hvorfor det? "Ånei, de sa så masse stygge ting om oss newbs, da ble jeg kvalm.." Du blei kvalm av all kaffe latten ja. Sida eier! RTFM & google it Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ja er med på boikot!.. er tragisk med sånne folk som tror de kan noe å rakker ned på andre som spør.. de som har den sia har sikkert _aldri_ vært noob *ironi* Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 asså.... åssen skal vi boikotte da? skjønner ikke helt hensikten men jeg sikkert med lissom Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg synes det var litt morsomt, jeg - uten å ta noe standpunkt til hvem som egentlig er de teite. Uansett var denne egentlig ganske interessant lesning. Lenke til kommentar
Morti Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg vil si det er en ganske snodig måte å boikotte på når man poster mange poster om siden i et forum.. jaja, uansett så kommer det en post til her. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Tenkte litt over det, og hvordan skulle man egentlig gjøre noe med saken? Ikke vet jeg om det å henge ut personer er ulovlig på akkurat den måten. Hadde det vært med ekte navn osv, så hadde det vært en annen sak, men et nick er ikke akkurat ulovlig, eller? Siden er etter min mening utrolig unødvendig, og det er vel liten tvil om at de som blir "truffet" blir lite glad. Men hvordan skal man gjøre noe med det? Og sende mail til personen blir jo som å kaste bort sekunder. Å spamme mailadressen til døde er ulovlig, og å trappe opp på døren til vedkommende er jo både unødvendig og langt over streken. Men hvis noen vet om en måte man kan få sagt ifra om at mange misliker den siden, uten å gjøre noe ulovlig så er jeg med. Noen synes sikkert siden var morsom, og det syntes faktisk jeg også helt til jeg så hvor utrolig teit hele greia var. Men egentlig så er det vel ikke annet å gjøre enn å holde seg unna siden, og ikke medvirke til at de gidder å holde på. Synd egentlig.. Endret 5. februar 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 "Ler meg i hjel her", du skal være bra dum for og lage en sånn side Med på boikott her og Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Finnes det ikke noe sted hvor vi kan starte en petition? Så kan de i alle fall se at mange ikke liker siden deres. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 [15:53:06] <[Dahle]> Noen som hvet hvorfor farten på mitt trådløse nettverk blir redusert ? Er egentlig 11 mb.. Men blir satt ned til 1 Hvordan kan noen vite hvorfor akkurat du er så n00b at du ikke klarer å feilsøke det ******* trådløse nettet ditt? Og en annen ting! Det er ikke 11megabyte men 11MBit, dvs at du får litt over 1megabyte i overføringshastighet... rtfm! Hahaha. Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg synes det sida var dødsmorsomm. Å kanskje er budskapet om at idioter kan kikke litt på google og diverse forum på jeg nevner i fleng: www.hardware.no www.overklokking.no www.ocshoot.no kanskje de finner svaret på spørsmålene sine der, istede for å plage andre med latter lige spørsmål som f eks dette: [15:56] <SENSUR FOR OMFINTELIGE SJELER> Hvor kan jeg laste ned winrar? [20:59] <SENSUR FOR OMFINTELIGE SJELER> kan man overklokke med Sandra 2003 [15:39] <SENSUR FOR OMFINTELIGE SJELER> hvordan kan du finne ut om du har 5.1 lydkort? Greit å spørre men går ann å sjekke ut litt selv. STFU RTFM Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Beklager trykkleifene, lang dag Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Definisjonen på newbs slik vi ser det. Newbs er ikke mennesker med lite kunnskap, men mennesker med manglende evne/vilje til å finne svar selv Hmm... De angivelige "noobene" spør jo... leter etter svar... logisk brist? Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Newb: hew Skjønner ingenting her. Fått inn en lliten laptop med diverse problemer. Først så vil ikke Norton installers riktig. Så Ga MSN messenger opp. Så vil ikke windows Update fungere. Så ga ga alle nettleserene opp. Kommer ikke inn på noen sider lenger. Men maskinen er på nett. Kan feks pinge vg uten problem. Reinstallerte XP over den gamle, men de gamle instillingene er jo der fortsatt, så det hjalp jo ikke et døyt. -Reinstallerte XP, der har du problemet. Legg inn win2k og alt kommer til å funke übert! WinXP - OS for dem som ikke liker at PC'en virker... Herregud, personene som legger til kommentarer er jo dem som burdte vært omtalt som "newb: <insert random name here>". Patetiske sjeler som leter etter noen dem kan heve seg over, om min alderssans ikke tar så altfor feil på denne så er forfatter av siden\medarbeidere til siden alle i en alder på 14.14. Endret 6. februar 2004 av menT4l Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Og der var litt warns delt ut ro dere litt ned... Lenke til kommentar
CoNZepth Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hmm... De angivelige "noobene" spør jo... leter etter svar... logisk brist? Dealen er jo at de ikke gidder å leite SELV... Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Joda. Men det er jo en god del spørsmål, som er helt greie og spørre om. Det er vel ingen som har kunnet alt siden første dagen de så ei datamaskin Lenke til kommentar
Morti Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Såklart ikke.. men det finnes liksom grenser.. og det GÅR an å gjøre et lite forsøk på å finne svaret selv før man spør.. Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Pøh! Tekniske støtteforum og kanaler eksisterer jo for at man kan besøke de og spørre om hjelp uten å slite seg ut på egenhånd. Det er vel ikke mitt problem om de som velger å "henge" der blir lei av de samme spørsmålene som blir stillt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå