BompiTerje Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg synes dette er skammelig! Man må jo kunne få stille spørsmål uten å bli hengt ut av gud og hver mann. http://www.newb.no Det hjelper ingen at mann trekker ned de som kan mindre Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Heaheahea, jeg har faktisk svart på cs-spørsmålet der fra i dag Men jeg er delvis enig, selv om han virket utrolig dum ga jeg han ikke noe særlig surt svar, jeg hjalp han i steden med problemet...... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Selv om det der var spørsmål det er veldig enkelt å finne ut av selv, er jeg enig at det ikke er nødvendig å henge dem ut... Lenke til kommentar
flabben Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 fin for noen, ikke for meg! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Teit å henge ut folk som kanskje ikke har brukt så mye tid foran pc'en som visse andre (Men litt moro også) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg må innrømme at jeg lo litt... men det var noen spørsmål som ikke jeg heller visste om... Da syntes jeg siden var dum, og lukket den. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kjedelig lesning, og da mener jeg totalt uinteressant. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Likte spesielt den posten hvor han ba vedkommende å lese norskboka på skolen, så klarte han selv å skrive nesten hele setningen feil. Men seriøst, hvor teit i huet skal det gå ann å bli. Flere av spørsmålene der var jo helt greie spørsmål, som kanskje trengte litt mer avanserte løsninger enn: xxxxxxx: hvilken kodek trenger jeg for å spille av filer som ikke lar seg spille i media player? Så svarer karen: Latterlige tulling, ingen kodek lar deg spelle av worddokumenter i MediaPlayer, kanskje en idè og opplyse mennesker om hva slags filer du prøver spille av? Ikke greit å få hjelp når en ikke vet hva som er problemet. Dumme newb! Går det ann? Endret 5. februar 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kjedelig lesning, og da mener jeg totalt uinteressant. jepp, leste det første der da... skal ikke henge ut syns jeg Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Det er en patetisk lav form for humor å godte seg med andres problemer på denne måten! Jeg er med på boikott! Men åssen mener du? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) ja, du har klart det umulige, faktisk har du oppdaget noe som ingen andre viste var mulig. At en maskin kunne fungere dårligere med winXP enn med 98 .. AHHAHAHAHA .. det er jo ****** like sikkert som at jul er den 24.12 hvert år, at XP sucker kuk, mer enn noe annet.. El slØv - bytt hobby.. asså..... jeg begynner å hate noen her... EDIT: Boikotting.... I'm in Endret 5. februar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Går det ann? Noen som blir med å boikotte? er med deg der! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Newb: ross Jeg har lastet ned et spill som er en BIN fil, hvordan gjør jeg om filen slik at det blir spillbart? mvh Ross Du merker C:\WINNT mappa, holder shift inne mens du trykker på <DEL>. Da blir spellet automatisk installert neste gang du skrur på PC'en den var litt slem, kunne sagt at det var tull da.... Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 han som svarer på alle de spørsmålene virker jo litt noob sjøl.Er jo mye han ikke har peiling på og kommer med "hahaha dumme noob" på helt greier spørsmål. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 [00:53:13] <waize> er det tg hvert år? Svar: Nei, det har bare vært hvert år siste åra, er ikke hvert år, bare hvert år! Akkurat den der var bare helt meningsløs... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dette eneste humoristiske jeg kan se ved denne siden er at de som står bak den er selv n00b på nesten alle felt og må derfor hevde seg på det eneste feltet hvor de har "peiling". Det hele er ganske patetisk og dermed latterfremkallende ettersom enhver idiot som kan lese manualen, faq og bruke google greier det kunststykke. M.a.o. er de sikkert ett par tapere. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fy f for noen svin... de skulle hatt grise juling. Hater useriøse sider som drives av huleboere. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jepp,jepp tapere var det ordet som slo meg også,nerder på powertrip kan det bli verre?? Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 de som driver den siden kan umulig ha noen venner i det hele tatt. tragisk dårlig side. send de til en reke*. *=psykolog Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Har jo tendenser her også... jeg har et sapphire 9200 atlantis PCI og driver og klokker dritt kortet...har planer om å kjøpe vifte for å bedre resultatet. vill dette hjelpe? Og hvilke vifte®? kjøp heller nytt kort og hold kjeft Er kanskje ikke så ille som newb.no,men det var Pimp'ys andre innlegg... EDIT:skiveleif... Endret 5. februar 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå