knutie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Forslag til slagord til en webhost? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kjøp kjapt, trygt og billig? I'm lovin' it? Matlyst på boks? Det du trenger, når du trenger det? Lenke til kommentar
knutie Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Kjøp kjapt, trygt og billig?I'm lovin' it? Matlyst på boks? Ikke oppbrukt nei og til en webhost da. hehe. har funnet et nå da. men takk uansett. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Forslag til slagord til en webhost? Netdeal Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ha en fin dag *nix gule priser. Garantert billig! Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 "Jævlig kjapp server - drit billig!" Det er vel greit nok Denne kommer forresten fra en gang jeg var innom en innvandrerbutikk for å kjøpe frukt og grønnsaker. Der var det en lapp som sa "Jævlig gode bananer. Drit billig!" utenfor. Jaja, han var nå i allefall ærlig Lenke til kommentar
talisar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kjenner 100vis av folk som har "sett" den lappen;) "Vi har ******* gode bananer" og "Borte, kommer plutselig tilbake" Men jeg har faktisk sett varianter av den selv.. akkurat som om folk har hørt "vitsen" og tatt etter den:) Moro er det uansett. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, veit, men saken er at jeg faktisk SÅ den. Jeg ble noe sjokkert. Og den "Er i doen, vips tilbake" er faktisk også ganske kjent, men det er faktisk tilfelle at visse folk ikke kan noe særlig norsk, og det er da slike morsomme skilt oppstår. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det du vil ha til priser du kan betale. Alt annet kaller vi grådighet. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det du vil ha til priser du kan betale. Alt annet kaller vi grådighet. Elkjøp style KOR? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hva ble så slagordet? Og til hvilket firma? Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Et hjem fra oss, er et hjem for deg :-) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Et hjem fra oss, er et hjem for deg :-) Genial "Det er det som kalles Notar garanti" Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kjøp kjapt, trygt og billig?I'm lovin' it? Matlyst på boks? Ikke oppbrukt nei og til en webhost da. hehe. har funnet et nå da. men takk uansett. Nei faktsik ikke oppbrukt .. det er jo bare 1 selskap som har det slag ordet =) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 norsk eller engelsk slagord? dine sider er trygge på våre servere ... ? Lenke til kommentar
knutie Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 dine sider er trygge på våre servere ... ? Akkurat som om det ikke skal være en selvfølge? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 dine sider er trygge på våre servere ... ? Akkurat som om det ikke skal være en selvfølge? vel jeg vet om noen hoster(for privatpersoner, skal ikke nevne navn) som ikke helt har forstått det der med backup, så at sidene er trygge er ikke alltid en selvfølge... desverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå