erlber Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Vurderer å kjøpe meg denne nå, men er det mulig å oppdatere denne slik at jeg kan få meg ordliste på den? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja,men ikke på tasteturet,kun på skjermen.Verdens raskeste ordliste på mobil.Raskere enn T9. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hvordan fungerer dette? word lignende? vis jeg skriver "kansje" kommer det en strek under? så trykker man på ordet og så kommer det opp alternativer? hvor oppgraderer man telefonene nå for tiden? var vel emts det het før, men det er vel konkurs Lenke til kommentar
Tart Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvor får man denne ordlisten henne???? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er flere typer orlister til Pxxx.Den raskeste fungerer slik at når du skal skrive ordet"kansje"begynner du selfølgelig med å skrive en k,nedre del av skjermen er delt med en loddrett linje hvor av den ene er alfabetisk liste og den andre viser det ordene som er blitt brukt flest ganger også videre nedover.Du skriver "k" da vil det på v side stå f.eks kan,kano kant,kanskje,(osv),mens på den venstre siden vil det stå ord som også begynner på k,men da står de i rekkefølg på hvor mange ganger de er blitt brukt før.Det eneste du gjør er å trykke på ordet du skal bruke så begynner man på neste ord.Det vil si at ord som er på f.eks 6 bokstaver trenger du kanskje bare å skrive en bokstav og deretter trykke på ordet som kommer frem. Kommer ikke ordet frem blant de som står på skjermen skriver du inn en bokstav til,altså "a"Da vil det stå "ka"da kommer alle ord som begynner på "ka"frem alfabetisk pluss ord på "ka" etter hvor ofte de er brukt tidligere.De fleste ordene vil komme frem etter en eller to bokstaver,hvis ikke du er forfatter å bruker uendelig mye rare ord for å skrive en melding. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 er dette software/freeware eller noe man må betale for? (eller er det noe SE har laget?) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Funker det på P900, ligger det på telefonen? eller må man laste det ned? hjelper lite å si hvordan det virker når du ikke sier hvor man kan laste det ned Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Personal jotter. Regner med at My-Symbian har den. Selv skriver jeg for det meste fulstendige ord,vanskelig å slutte med det når man har vendt seg til det.Jeg skriver fortere på skjermen enn jeg gjør med T9.hadde P800 for lenge kom litt ut av det med T9. Ezitap er jo også bra. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Koster det penger? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Koster software penger? Huff og huff,da må jeg ha funnet en ulovelig side på internet.Jeg får slette de 3-4 hundre programmene jeg har lastet ned til den med en gang.Tilgi meg jeg har syndet,skal aldri gjøre det mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå