ptha Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei. Er det noen som vet om personer/butikker i Oslo som setter sammen og setter opp PC'er? Får ikke grafikk-kortet mitt til å funke og er bare så sinnsykt lei av og knote, så derfor lurer jeg på om det er noen som setter opp PC'er mot betaling, og hva prisnivået ligger på. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Datakjeden i møllergata gjør det sikkert. Møllergata 1. Vet ikke pris dog. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 sikkert noen her på forumet som kan hjelpe deg hvis du bor sentralt til og spandere en øl Lenke til kommentar
bertie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 sikkert flere som kan hjelpe deg, men vet du at skjermkortet er i orden da? Har du mulighet til å teste det på noen andre sin pc f.eks? bertie Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ComputerCity i Sandvika gjør denslags... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nesten hver datasjappe gjør det vel så lenge de får penger? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nesten hver datasjappe gjør det vel så lenge de får penger? De fleste butikker gjør det nok for en viss sum. Alt fra Elkjøp til databutikker. Hvor bor du? Sikkert en som kunne hjulpet deg her for en veldig billig penge. Hvis du bor i nærheten av noen, så finner du nok noen som gidder. Personlig kunne jeg gjort det hvis du hadde bodd i nærheten av meg. Ellers vil jeg annbefale Digital Impuls grunnet gode erfaringer. Datakjeden (tidligere komplett data) tviler jeg på gjør det, men det er verdt å sjekke. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Tror jeg ville testet kortet i en annen maskin før jeg hadde levert inn maskinen. Blir fort mye penger for at de sakl hjelpe deg med slike ting. Får du ikke bilde i det hele tatt, eller er der andre problemer med kortet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå