Melchot Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Hei jeg har nå kjøpt switch og har to nettverkskort. trenger jeg noe spesielt program for å dele internett-forbindelsen min med en annen data? Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Hvis du bruker Windows ME eller Windows XP, kan du dele internettforbindelsen uten ekstra programvare. Da må den maskina som står koblet mot internett stå på hele tida. Hvis du kjører Windows 95/98 kan du laste ned proxy programvare for deling av internettforbindelsen, men disse programmene er ofte noe vanskelig å konfigurere riktig. Det beste er selvfølgelig å kjøpe en Router som du kobler mellom Switchen og Internett linja di (ADSL/ISDN ?). Da er begge maskinene koblet direkte mot Internett linja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 hvis du som han over sier kjører win98 eller winme så kan jeg anbefale programmet iShare som var det jeg fikk til å virke (prøvde 2-3 før dette). finner det sikkert på http://www.download.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå