RBW Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 TEST: Creative Gigaworks S750 Høyttalersystemet Gigaworks S750 fra Creative er deres siste tilskudd av 7.1-sett. Med dette settet satser Creative friskt i den øverste klassen av høyttalersett beregnet for PC-bruk. Hvordan kommer Gigaworks S750 ut i test? Les artikkelen her Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nais. Kunne tenke meg det der .. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Veldig bra test. Så også at dere hadde tatt med "Fremgangsmåte" på side 3, noe jeg har savnet i tidligere tester. Veldig bra Lenke til kommentar
fudun Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Kjempebra test. Kjør på med sånne. Har selv MEGA(kremt)works 550 THX, som nok har mye av de samme feila. Høres helt greit ut med kjedelig pop, men med litt mer kompleks rock eller klassisk som ikke baserer seg på monotone lyder og bass blir det tamt med en lodden bass på kjøpet. Test gjerne Logitech sine sett også, ja. Det eneste jeg savnet var vel en kommentar på støy i anlegget. Creative/Cambridge sine er vel ikke så ille her, men Logitech har hatt mye problemer med det. Kjedelig når man ikke kan høre på lav musikk uten å høre konstant sus. EDIT: ok da Endret 5. februar 2004 av fudun Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Test gjerne Klipsch og Logitech også.. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 <br />Høyttalersystemet Gigaworks S750 fra Creative er deres siste tilskudd av 7.1-sett. Med dette settet satser Creative friskt i den øverste klassen av høyttalersett beregnet for PC-bruk. Hvordan kommer Gigaworks S750 ut i test?<br /><br /><a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=5297">Les artikkelen her GigaWorks er ikke dyrt i forhold til Klipsch Promedia 5.1. TIl gjengjeld er Promedia kjent for å være vanvittig bra. MegaWorks 550 sitter jeg også på. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Bra! Fortsett med test av høyttalere Endret 5. februar 2004 av Same- Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ville lagt vekt på bra høgtalere (opplegg) for "klassisk" , og så få god PC-effkt på det. Det ville bli færre deler, men jeg er redd det ville bli dyrere.... Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Flott test, fortsett slik... Det eneste jeg savner er å få se frekvenskurven med pink noise, det hadde avslørt svakheter med delefiltrene. (les overgang mellom sub og topper) Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Problemet er at de ikke får det inn i noen butikker på nettet. Hvordan skal det kunne gå ann å få skaffet dette settet? Noen som har noen råd? Har lyst på det! Plz, hjelp meg her! Takker masse for all hjelp! Lenke til kommentar
Typho Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kjempe bra test! Test av dette høytalersettet har jeg ventet på Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 N& har jeg klagd p& hver eneste h0yttaler test dere har hatt, og dere blir bare bedre og bedre BRA JOBB! Dette var den beste testen deres s& langt! Likevel (som vanlig) er det et par SM& ting... st0y, som han over nevner (bare st0tter han) og sammenligning med et EKTE HI-Fi oppsett. snakker da om b&de de "billig settene" man kj0per (samme prisklasse), samt noe dyrere saker. Folk som kj0per anlegg i dag kj0per vel i 15 000kr klassen. Test noe mot noe av det bedre der skj0nner godt at dette kan vaere umulig, med budsjettet deres osv men dere KAN jo ta & late som dere skal kj0pe et heftig anlegg hos f.eks HI-FI klubben, og teste ut musikken deres der - litt kjipt, men. Mulig dere kan si dere er herfra oxo.. bare en tanke! Vil gjerne ha tilbakemeldinger p& mine forslag og tips! (jeg er langt fra perfekt!) BRA TEST! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Meget bra. Liker det eg ser med at dere har begynt å teste ut høytallere. Dette har en mangle greie. Bare ros til Hw.no for disse testene. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sider vi kan få kjøpt dette? URL? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sider vi kan få kjøpt dette? URL? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14991 Ingen som har settet inne enda da men. Og som det står i artiklen kan du bestille fra Creative. http://uk.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=542 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har sendt e-mail til alle butikkene på prisguide alt. Ingen hadde planer om å ta det inn engang. Hvor mye tror det det kommer på fra creative sånn ca. da? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sånn ca. £280.77 uten moms. Så det ser ut som det bllir veldig dyrt i forhold til det som står i prisguiden (3100 kroner) Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 den dere 15000 hz-lyden hadde eg ingen problem med å høyre... litt rart at testeren her ikkje høyre den.. så er eg jo 17 og då, veit ikkje kor gammal han er.. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 den dere 15000 hz-lyden hadde eg ingen problem med å høyre... litt rart at testeren her ikkje høyre den.. så er eg jo 17 og då, veit ikkje kor gammal han er.. Hehe.. vet du ikke hvem det er da? Hvis jeg ikke tar helt feil så er han fhv. politimester i Bergen... Og meget godt likt blandt bergensere Han er så godt voksen at han har nok problem med 15000 hz-lyden ja... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Noen som vet hvordan dette anlegget er forrhold til Logitech Z680? Skal ha meg nytt pc anleg snart, så hadde hvert greit å vite hvem av de jeg skal gå for.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå