Gå til innhold

Kan skolen min ha sendt stippendsøknadden?

Windoge

Anbefalte innlegg

Vi har ikke registrert en ny søknad fra deg. Det kan derfor være lurt om du

kontrollerer med skolen at den er sendt til Lånekassen. Når søknaden er

registrert kan du selv følge med på hvor lang behandlingstiden blir. Dette kan

du gjøre på våre nettsider www.lanekassen.no eller på kassafonen: 04545

Fikk denne mailen fra lånekassen i dag, og det er 17 dager siden jeg leverte inn søknadden i administrasjonen på skolen.

Tenkte jeg skulle høre med dere før jeg gikk dit for å kjefte de opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I see...

Står i mailen at skolen skal sende søknaden, så det må være deres ansvar at den ikke er kommet fram.

BINGO :thumbup:

Så er derfor jeg lurer ... er den sendt, eller er den ikke? Skal da ikke ta 17 dager for lånekassen og registrere at søknadden er kommet. Fikk beskjed av skolen at den kom til å bli sendt umiddelbart.

Lenke til kommentar
Mitt stipend tok dritlang tid..17 dager er LITE, ha tålmodighet gutt!

Jooooa...

Men tenker ikke på hvor lang tid de bruker på å behandle den, men det skal ikke ta SÅ lang tid før den er registrert. Går ut i fra at registrert vil si at den er annkommet.

Lenke til kommentar
Men tenker ikke på hvor lang tid de bruker på å behandle den, men det skal ikke ta SÅ lang tid før den er registrert. Går ut i fra at registrert vil si at den er annkommet.

De har sikkert fått den, men ikke alltid den blir REGISTRERT den samme dagen. Hvorfor stresser du sånn med det?

Lenke til kommentar

De har sikkert fått den, men ikke alltid den blir REGISTRERT den samme dagen. Hvorfor stresser du sånn med det?

Den samme dagen nei?

Men det er gådd 17 dager nå.

Lenke til kommentar

De surrer jo skikkelig der nede.. Da hjelper det ikke akkurat å mase når de har 1000 andre til behandling der også, da...

OG, hva er stangnes? Kan noen forklare meg hva det er og hvor det ligger? Jeg vil også gå på stanges! :yes:

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...