Compac Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 JA det er sikkert mange svar til dette? Men problemet er det at jeg har laget "mage" web sider i Front page, men det er så stress fordi FP gjør som den vil og lar meg ikke gjøre de enkleste ting uten en lang hode bry seanse..... Lurer bare på om noen kan anbefale et enkelt og greit prog som det ikke tar dager å sette seg inn i ? (Ikke slik som macro media.. Sikkert bare meg men syns det var litt stress ja..) Tusen takk for alle svar! Compac Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dreamwaver tar det ikke dager å sette seg inn i. Det koster riktignok en haug av penger, men det finnes vel andre måter man kan bruke. Men man skal selvfølgelig ikke benytte seg av piratkopier Ellers er vel http://www.google.com et fint sted å starte? Lenke til kommentar
Compac Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Dreamwaver tar det ikke dager å sette seg inn i. macro media --> Dreamwaver (det var det jeg mente..) Syns det var litt stress jeg? Men det skal kanskje bare en liten A-ha opplevelse til for å få det til? Compac Endret 5. februar 2004 av Compac Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dreamwaver tar det ikke dager å sette seg inn i. macro media --> Dreamwaver (det var det jeg mente..) Syns det var litt stress jeg? Men det skal kanskje bare en liten A-ha opplevelse til for å få det til? Compac Det skal ikke mye til for å lære seg dw. Faren min (som ikke kunne en dritt om html eller dw da han startet) takler dw ganske godt nå, så jeg tror nok at du vil klare det... Personlig bruker jeg bare dw til å kode i for å få synthax-highlighting (eller hvordan det nå skrives) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Men problemet er det at jeg har laget "mage" web sider i Front page, men det er så stress fordi FP gjør som den vil og lar meg ikke gjøre de enkleste ting uten en lang hode bry seanse..... Ganske enkelt fordi du ikke har lært deg de små triksene som utgjør den store forskjellen. Har lært meg en del "workarounds" opp gjennom årene, som har vist seg å være nyttige. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Lær deg HTML og hardkod i notepad (eller kor som helst ellers, men manuell koding er gøy ) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Lær deg HTML og hardkod i notepad (eller kor som helst ellers, men manuell koding er gøy ) Notepad kan fort bli kaotisk, da all kode ser lik ut... *Hail syntax highlighting! Hail! Hail!* Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 notepad blir vet ofte brukt som en fellesbetegnelse heller enn et egennavn..? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 notepad blir vet ofte brukt som en fellesbetegnelse heller enn et egennavn..? Ja, det stemmer jo, men jeg bare vil få frem at det er en fordel med en editor som støtter highlighting.... Det blir _vanskelig_ hvis man koder litt mer avanserte ting enn HTML/CSS og går vekk fra highlighting igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå