anelser Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Noen som har noen erfaringer med dette kameraet?? (jeg finner ingen tester på det. Kanskje litt tidlig enda?...) (går snart rundt meg "sjøl" etter å ha kikket på så mange forlskjellige kamera . Men det er så mye morsomt. Så mye jeg ønsker meg...) Lenke til kommentar
bassulf Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Panasonic Lumix DMC FZ-10 kan du finne tester på her: digitalcamera RECOURCE PAGE Steve's DigiCams Kameraet nærmer seg europeiske butikker......mitt eksemplar er på veg fra USA ! (B & H photovideo) Lenke til kommentar
s-ki Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei! PCWorld melder at dette kameraet nå skal tas inn og selges i Norge, prisen er i følge artikkelen foreløpig satt til kr.7500. Erfaringsmessig blir kameraene priset billigere en først antydet. Når en ser på spesifikasjonene til dette kameraet, testbildene samt omtalen det har fått, skulle vel alt ligge til rette for en ny storselger her. mvh s-ki Lenke til kommentar
Hmenne Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hej jeg fik mit FZ 10 for 2 uger siden fra BHPHOTO og kan kun sige at det er et super godt kamera til en fornuftig pris ca 4300 dkr inkl moms leveret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå