no name needed Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg er for tiden i Australia, hvor den butikken jeg handler hos ikke har all verdens utvalg. Jeg har en XP 2800 som jeg hadde tenkt å klokke opp litt. Jeg har disse viftene å velge mellom: Coolermaster Jet7 Coolermaster Aero7 Thermaltake Volcano 11 (og nedover) Zalman CNPS6000-Cu, Copper heatsink, 92mm variable fan speed Jeg kunne tenkt meg en som kjøler bra, og som er stillegående. Jeg prioriterer lydnivå mot kjøleegenskaper. Jeg har også arctic silver5 fra før som jeg vil slenge på. Passer den til alle overflater, grov som fin? Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg tror den nederste er best i forhold til lydnivå. AS5 passer til alle de du nevnte. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har sett flere plasser som mener at shin etsu er bedre til grove overflater. Lenke til kommentar
RUY! Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg er for tiden i Australia, hvor den butikken jeg handler hos ikke har all verdens utvalg. Jeg har en XP 2800 som jeg hadde tenkt å klokke opp litt. Jeg har disse viftene å velge mellom: Coolermaster Jet7 Coolermaster Aero7 Thermaltake Volcano 11 (og nedover) Zalman CNPS6000-Cu, Copper heatsink, 92mm variable fan speed Jeg kunne tenkt meg en som kjøler bra, og som er stillegående. Jeg prioriterer lydnivå mot kjøleegenskaper. Jeg har også arctic silver5 fra før som jeg vil slenge på. Passer den til alle overflater, grov som fin? Coolermaster Jet7 definitivt. Lenke til kommentar
no name needed Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Alle testene jeg har lest angående Jet7, har vært entydig negative. En engelsk overklokkingsside konkluderte med at: "therefore, the conklusionis that we do not recommend Coolermaster Jet7 to anyone" (ca ordrett) Har det noe å si om overflaten er grov eller ikke? Har lyst å høre hva dere brukere mener, og ikke ta det for gitt at alle omtaler og tester er helt objektive. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Tror absolutt du bør velge den nederste, da denne har fått MYE god omtale! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Jeg er for tiden i Australia, hvor den butikken jeg handler hos ikke har all verdens utvalg. Jeg har en XP 2800 som jeg hadde tenkt å klokke opp litt. Jeg har disse viftene å velge mellom: Coolermaster Jet7 Coolermaster Aero7 Thermaltake Volcano 11 (og nedover) Zalman CNPS6000-Cu, Copper heatsink, 92mm variable fan speed Jeg kunne tenkt meg en som kjøler bra, og som er stillegående. Jeg prioriterer lydnivå mot kjøleegenskaper. Jeg har også arctic silver5 fra før som jeg vil slenge på. Passer den til alle overflater, grov som fin? Coolermaster Jet7 definitivt. ikke. Den zalman vifta er på nivå med volcano12, og ligger dermed rett under toppsiktet. I tillegg er den ganske stille, et ganske soleklart valg spør du meg. Litt slitsom montering må du regne med samt nesten 1.kg ekstra å bære på om du skal på lan. Endret 7. februar 2004 av zaico Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Tror absolutt du bør velge den nederste, da denne har fått MYE god omtale! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Vet du hva jeg er lei av ?? "Enda en slik om hvilken vifte skal jeg kjøpe post" så dette blir bare , "Enda en, Enda en post om hvilken vifte jeg skal kjøpe" Lenke til kommentar
no name needed Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Er du lei av: Du er ikke nødt til å lese den, svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå