Gå til innhold

Enda en hvilken vifte post

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden i Australia, hvor den butikken jeg handler hos ikke har all verdens utvalg. Jeg har en XP 2800 som jeg hadde tenkt å klokke opp litt.

Jeg har disse viftene å velge mellom:

Coolermaster Jet7

Coolermaster Aero7

Thermaltake Volcano 11 (og nedover)

Zalman CNPS6000-Cu, Copper heatsink, 92mm variable fan speed

Jeg kunne tenkt meg en som kjøler bra, og som er stillegående. Jeg prioriterer lydnivå mot kjøleegenskaper. Jeg har også arctic silver5 fra før som jeg vil slenge på. Passer den til alle overflater, grov som fin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er for tiden i Australia, hvor den butikken jeg handler hos ikke har all verdens utvalg. Jeg har en XP 2800 som jeg hadde tenkt å klokke opp litt.

Coolermaster Jet7

Coolermaster Aero7

Jeg kunne tenkt meg en som kjøler bra, og som er stillegående. Jeg prioriterer lydnivå mot kjøleegenskaper. Jeg har også arctic silver5 fra før som jeg vil slenge på. Passer den til alle overflater, grov som fin?

Coolermaster Jet7 definitivt.

Lenke til kommentar

Alle testene jeg har lest angående Jet7, har vært entydig negative. En engelsk overklokkingsside konkluderte med at: "therefore, the conklusionis that we do not recommend Coolermaster Jet7 to anyone" (ca ordrett)

Har det noe å si om overflaten er grov eller ikke? Har lyst å høre hva dere brukere mener, og ikke ta det for gitt at alle omtaler og tester er helt objektive.

Lenke til kommentar

Coolermaster Jet7

Coolermaster Aero7

Coolermaster Jet7 definitivt.

ikke. Den zalman vifta er på nivå med volcano12, og ligger dermed rett under toppsiktet. I tillegg er den ganske stille, et ganske soleklart valg spør du meg. Litt slitsom montering må du regne med samt nesten 1.kg ekstra å bære på om du skal på lan.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...