Sigga Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Når jeg skal spill CS over nett og går inn på en server og skal starte et spill står det bare: "couldent connect to a server with another protocol version".... Noen som vet hva dette betyr? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 du kjører en annen versjon enn serveren Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Høres ut som om du prøver å spille på 1.6-servere med cs 1.5......... Mitt poeng: Har du lagt inn steam + cs 1.6 og fått det til å funke? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 nei, hvor kan jeg oppgradere til 1.6 eller må det kjøpes?? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 F.eks. her........ Google er din venn forøvrig....... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 tar Steam mye av internett kapasiteten?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hva mener du? tar vel ikke mer enn når du spiller 1.5 over nettet... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Sorry, kan bare ikke dy meg: gratulerer med å ha kommet inn hit.... De på den siden er litt slemme da.... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå