drkaos Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal kjøpe mc til sommern, så vi får se om det blir noen innlegg da.. Det er flere har uten lappen men som er interesserte i bil, når det gjelder mc er vel de færreste her istand til å eie en, langt mindre trimme en. Og så går vel egentlig de fleste mc'er godt nok fra før. Lenke til kommentar
Sure Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Joda, mulig det! http://www.nmcf.net/ var vist et bedre sted!! Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Joda, mulig det! http://www.nmcf.net/ var vist et bedre sted!! Er aktiv der jeg ja Lenke til kommentar
Team GPR Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Anbefaler at du går på www.mopedportalen.com. Et MEGET bra forum om alt fra 50cc til tyngre sykler, har også bla egen 125cc kategori Jeg er selv en meget aktiv bruker der. Mvh oddis skribent@mopedportalen Velkommen skal dere være Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Mp er det jo mest 14 isser da.. Men der kan du ikke klage på at det ikke er snakk om motor.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Mp er det jo mest 14 isser da.. Men der kan du ikke klage på at det ikke er snakk om motor.. Haha! Agree mr.Janivars Forøvrig ganske mye unge folk ja, og det merkes på alle områder.. Men sikkert greit for de som kjører moped Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 NMCF (signaturen) er stedet Lenke til kommentar
mr.anders Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Anbefaler at du går på www.mopedportalen.com.Et MEGET bra forum om alt fra 50cc til tyngre sykler, har også bla egen 125cc kategori Jeg er selv en meget aktiv bruker der. Mvh oddis skribent@mopedportalen Velkommen skal dere være Jasså, du er her også Oddis? Anbefaler "nmcf.net" og "mopedportalen.com" Lenke til kommentar
IceBox00000 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 www.mopedportalen.com anbefaler jeg på det sterkeste home sveet home Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg