Tfosheim Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Radeon 9600XT - uten "overdrive"? Det er nå blitt kjent at flere grafikkortprodusenter selger Radeon 9600XT-kort uten "overdrive"-funksjonen, i et forsøk på å drive ned prisen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Kjipt.. Står det et eller annet sted at det ikke følger med overdrive, slik at man kan sjekke det før man bestiller. ? Endret 5. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg tror ikke mitt GeCube Radeon 9600XT har overdrive... Det ble kjøpt rett før jul, sånn rundt 16. desember hos Multicom. Noen her med GeCube kjøpt sånn rundt samme tid som har eller ikke har overdrive ? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 økonomisk oppreisning ... det er jo greit å vite når man skal kjøpe kort..... er det en komplett liste noe sted, slik at vi kan få full oversikt over hvilke produsenter og hvilke produsksjonsrunder som dette gjelder?... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Når produsenter utelater denne funksjonen som skal være med i referansedesignet fra ATI, er det spesielt viktig at databutikkene får greie på dette fra leverandør, slik at vi som kunder får riktig veiledning/informasjon når vi skal kjøpe skjermkort. Nei, tror jeg holder meg til ATI selv som produsent. Da er jeg helt sikker på at jeg får riktig kort. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 dette er slett! ikke godta slikt! fight the pøwer! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg tror ikke mitt GeCube Radeon 9600XT har overdrive... Det ble kjøpt rett før jul, sånn rundt 16. desember hos Multicom. Noen her med GeCube kjøpt sånn rundt samme tid som har eller ikke har overdrive ? Jeg har samme kortet, ingen Overdrive. Men etter at jeg innstalerte det rebooter PC'n seg av og til, den fryser gjerne først, så noe er seriøst feil her Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har et Asus 9600xt og vet at det er en tempmåler på kortet, men finner ikke overdrive funksjonen i driverne. Hvor skal denne funksjonen ligge? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Asus har ikke overdrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå