tgrude Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Okei, vet det er mange emner om dette og beste band.. men nå er jeg ute etter de beste av de beste metal-sagene dere vet om. Og da tenker jeg på alt innen Metal. Personlig må jeg gruble over dette, og har ikke noe konkret svar nå. Men kan prøve: 1. Opeth - Deliverance 2. Dimmu Borgir - Progenies Of The Great Apocalypse 3. Soilwork - Follow the Hollow / As We Speak Endret 5. februar 2004 av tgrude Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 1. AC/DC - Back In Black 2. Metallica - Enter Sandman 3. Iron Maiden...??? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hmm. vanskelig å si helt sikkert... 1. Metallica - And Justice for all er ikke sikker 2. Metallica - One Muligens 3. vanskelig å si, men antagelig noe metallica Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 -Feilpostet Flyttes til Forum -> Off topic -> Film, Tv og Musikk pga. det er der musikk skal diskuteres o.l. Pass på neste gang at du poster riktig! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Moonsorrow - Raunioilla Scariot - Tongueless God The Gathering - Eléanor Alt av tidligere Paradise Lost, f.eks. True Belief. Men da hadde jo lista blitt kjempelang... Lenke til kommentar
kenny Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 In Flames - Dead God In Me In Flames - The Jester Race Hallowed By Thy Name Vansklig igrunn, mange bra metal låter der ute. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Death - Lack of comprehension Carcass - Corporal jigsore quandray Meshuggah - Sublevels Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) 1. Children of Bodom - Red Light in My Eyes pt 1 & 2 () 2. Borknagar - The Black Token 3. Finntroll - Jaktens Tid Endret 5. februar 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Metallica er yndlingdbandet mitt, så det ville vært metallicasanger på alle tre plassene, så jeg bare skriver andre metalsanger i tillegg I øyeblikket Ride The Lightning To Live Is To Die The Four Horsemen annet enn metallica: Testament - Down For Life Iron Maiden - Rime Of The Ancient Mariner Dimmu Borgir - Metal Heart (Accept cover) Endret 5. februar 2004 av sebdude Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 1. Dimmu Borgir - Allehelgens Død i ****** Rike 2. Dimmu Borgir - In Deaths Embrace 3. Metallica - For Whom The Bell Tolls Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er jo ikke mulig å skrive bare tre låter her... Men får vel nesten prøve. Judas Priest - Painkiller Dimmu Borgir - A Succubus in Rapture The Kovenant (tidl. Covenant) - Bizarre Cosmic Industries Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 åå...denne var vanskelig. Tror listen må bli noe slik som dette: Dimmu Borgir - Puritania Embraced - Mement of emmotions Dimmu Borgir - Progenies Of The Great Apocalypse Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Cradle of filth -Scorched Earth Erotica Bathory- The return of darkness and evil Hellhammer - Triumph of death Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Vel, Metallica kunne jeg lista opp på alle tre, men skal prøve å bare ta med en, så tar jeg med noe fra andre band på de to andre plassene. Metallica - Disposable Heroes Nightwish - She Is My Sin In Flames - Man Made God Litt i tvil om Metallica sangen, men jeg liker jo stort sett alt fra den kanten, så... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Tja... dette er jo ekstremt vanskelig heh. Blir nok foreløpig In Flames sanger på alle plassene. *In Flames - Dialogue With The Stars *In Flames - Jotun *In Flames - Jester Script Transfigured +alle andre In Flames sanger Endret 6. februar 2004 av SBS Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hmm vanskelig å rangere låter men jeg har en klar nummer 1: TNT - Deadly Metal (hentet fra gla'albumet "Knights Of The New Thunder") Hele metal-essensen fanges opp på en glimrende måte i denne låta. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Iron Maiden - Aces High Det er min nr 1. Resten har jeg ingen peiling på, siden det er så mye bra der ute... Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 mine topp 3: (nett nå) - cradle of filth - better to reign in hell - My Dying Bride - deeper down. - Amorphis - a blackwinter day (tror den heter noe sånt) Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Soilwork - Distance In Flames - The Quiet Place Soilwork - Nerve Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Å nei, dere. Bumping av en over tre år gammel (!) telletråd faller ikke i god jord her. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg