Proidiv Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 forslag: -kjøp et billig kabinett -gjevn ut fronten -sandblås hele kabbisen -sandblås plexiglass, lag ei sandblåst ramme i metall rundt den -vifter festes med popnagler fra utsiden dette har jeg hatt planer om å gjøre, men har ikke fått tid Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 det var også en måte Proidiv men Popnagler er jo noe herk å få fra hverandre da, må jo borre. men popnagler blir tøft Lenke til kommentar
umy Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hvis du skal ha led's inni cdromen, så hadde det sikekrt vært kult å bytte ut plata ytterst på skuffen, med en i plexi Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 nytt forslag: (mere sandblåsing) lakk hele kabbisen i kvit billakk(slik som en mershedes) prøv å få den så blank som mulig det kan bli heftig Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 det jeg tror hadde blitt det tøffeste av lakk, er slik lakk som det er på nfs:u kommer ikke på hva den heter, men så vidt jeg vet er det svindyrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå