Gå til innhold

Gaming mus som passer...

Anbefalte innlegg

Jeg er sugen på å kjøpe meg en Intellimouse Explorer 3.0 eller 4.0, men har ikke sett noen av dem "live", så jeg bare lurer på om noen vet hvilken av disse som passer for min hånd, som ikke er veldig stor....

Logitech mx700 serien er for stor for min hånd, så jeg håper at Intellimouse er mindre.

Noen som kan opplyse meg litt...?

:wow:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er sugen på å kjøpe meg en Intellimouse Explorer 3.0 eller 4.0, men har ikke sett noen av dem "live", så jeg bare lurer på om noen vet hvilken av disse som passer for min hånd, som ikke er veldig stor....

Logitech mx700 serien er for stor for min hånd, så jeg håper at Intellimouse er mindre.

Noen som kan opplyse meg litt...?

:wow:

Kan Logitech mx300 være noe for deg ?

Jeg tror den er mindre enn mx700 og mx500. Noen som har den musa som kan bekrefte det ?

Lenke til kommentar
tror jeg leste i en test at intelimouse 4.0 er mindre enn 3.0 iallefall :thumbup: aner ikke hvordan størrelsen er i forhold til MX 700 desverre :shrug:

Lykke til

Edit: det var visst ikke mindre men lettere som stod i testen, beklager den lille misforsåelsen min. :blush: Endret av hviskeR
Lenke til kommentar

De er begge litt store, men 3.0 er størst. Man kan fint bruke 4.0 med mellomstore hender.

Ellers er jo Microsoft Intellimouse Optical 1.1 kanskje noe for deg. Den er liten og har samme optiske teknologi som 3.0. Dessuten er den for begge hender om det betyr noe for deg.

Jeg har den og 4.0, og 4.0 er beste musa jeg har prøvd, uten tvil. Litt plast-følelse over hele musa og dårlig rullehjul å trykke ned, men ellers helt topp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...