Gå til innhold

Caseart på TG

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis stikker sannsynligvis på TG. Vi tenkte å kanskje tjene inn litt av utgiftene på turen med å tegne på kabinetter - mot betaling.

Priser kommer sikkert til å ligge i underkant av etchene på Microplex, og vi gjør skikkelig håndtverk :D

Dette er en liten markedsundersøkelse, er det interresse for dette er det mulig dette blir realisert.

Vi har ingen skikkelig eller oppdaterte tegning gallerier, men kort sagt så driver kompisen min og tegner i japansk tegnestil manga, og jeg tegner litt av hvert men mest anthro/furry.

Litt tegninger av meg

Litt tegninger av kompisen min.

Kladding på fatters kabinett (jeg tegner stort)

Vi kommer sikkert til å tegne med vannfast sprittusj, kanskje med litt farger også.

Mitt kabinett vil virke som utstillingsvindu, jeg kommer til å bruke 30min-1time på en stor tegning og da vil den se noenlunde pen ut også.

Er det en smule interresse for dette?

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Priser er jeg ikke sikker på. Men i starten tenker jeg vi gjør det gratis, kun for øvelsen sin skyld :p

Jeg har ikke tenkt å tjene store penger på dette, så jeg tror ikke jeg kommer til å ta mere enn en 50 lapp for en stor tegning eller tegninger over ett stort område på kabinettet.

Slik det kommer til å fungere er at jeg tegner en skisse på A4 ark, enten med blyant eller sprittusj, så tegner jeg det over på kabinett hvis 'kunden' er tilfreds.

'Småbra' ja, jeg skal innrømme at kompisen min eier meg hardt i tegning :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke stolt over noen av de jeg kjente på som gikk på tegning form og farge.. I dag er 2 av drept, 75% narkomane, 5 fikk unger før fødte 17, og han siste blei overkjørt av toget i rusa tilstand.. Så jeg aner ikke om " fullført VGS ( tff ) = big easy money...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...