IntelAmdAti Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Jeg og en kompis stikker sannsynligvis på TG. Vi tenkte å kanskje tjene inn litt av utgiftene på turen med å tegne på kabinetter - mot betaling. Priser kommer sikkert til å ligge i underkant av etchene på Microplex, og vi gjør skikkelig håndtverk Dette er en liten markedsundersøkelse, er det interresse for dette er det mulig dette blir realisert. Vi har ingen skikkelig eller oppdaterte tegning gallerier, men kort sagt så driver kompisen min og tegner i japansk tegnestil manga, og jeg tegner litt av hvert men mest anthro/furry. Litt tegninger av meg Litt tegninger av kompisen min. Kladding på fatters kabinett (jeg tegner stort) Vi kommer sikkert til å tegne med vannfast sprittusj, kanskje med litt farger også. Mitt kabinett vil virke som utstillingsvindu, jeg kommer til å bruke 30min-1time på en stor tegning og da vil den se noenlunde pen ut også. Er det en smule interresse for dette? Endret 5. februar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Litt tegninger av kompisen min. Litt småbra greier det der ja! *bump for you* Endret 5. februar 2004 av Corleone Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Stilig Hvor mye vil dere ta for det? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Priser er jeg ikke sikker på. Men i starten tenker jeg vi gjør det gratis, kun for øvelsen sin skyld Jeg har ikke tenkt å tjene store penger på dette, så jeg tror ikke jeg kommer til å ta mere enn en 50 lapp for en stor tegning eller tegninger over ett stort område på kabinettet. Slik det kommer til å fungere er at jeg tegner en skisse på A4 ark, enten med blyant eller sprittusj, så tegner jeg det over på kabinett hvis 'kunden' er tilfreds. 'Småbra' ja, jeg skal innrømme at kompisen min eier meg hardt i tegning Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Bre litt nysgjerrig, hva gjør dere hvis dere tegner feil e.l? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 blanco? klusse over? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvis du ser på kladden har han skisset opp med blyant først. Da kan man jo rette opp mye før man når "no return" Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Sorry m8, men kompisen din eide deg Han hadde fått lov til å tegne noe til meg så jeg kunne dremle det ut.. btw, prøv noe annet enn rever da? men fortsatt, du eier meg Endret 5. februar 2004 av sparks Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kompisen din var bra... greit nok du også egentlig.. Prøv på noen litt mer avanserte ting en rever og kaniner og ekorn Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 reine med at alle vil ha tegninger av m8en din. og ikkje av deg. viss det ikkje e någen ubegr kiine på ekorn osv Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 har en kompis som gikk tegning,form og farge --> skal på TG han og. Han kunne tjent penger han Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 lykke til med blankoen... *svart kabinett?* Lenke til kommentar
implex Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg er ikke stolt over noen av de jeg kjente på som gikk på tegning form og farge.. I dag er 2 av drept, 75% narkomane, 5 fikk unger før fødte 17, og han siste blei overkjørt av toget i rusa tilstand.. Så jeg aner ikke om " fullført VGS ( tff ) = big easy money... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 suzze, Da løper vi som olja lyn Neida, når jeg kladder med blyant tegner jeg ikke noe særlig feil. Uansett går sprittusj bort med engang med litt neglelakk-fjerner eller andre løsemidler. Prøve med noe annet enn furries skal jeg nok Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kompisen di er da flink jo Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 kult, men jeg har mørkeblått kabinett Jeg har sett de bilda der før btw @ storedyret Lenke til kommentar
103 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg ønsker å bruke det ene drage bildet til kompisen din på kabinettet mitt. Kan du spørre om det er greit? Tenkte at det var fint om jeg spurte først! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hm, kameraten din hadde ivertfall skills. Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hadde heller stikki øya ut med brukte sprøytespisser enn å ha noe sånt på kabinett døra mi.Men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) high skilled! Endret 30. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå