Gå til innhold

Problemer med Explorer.

Tullegutt

Anbefalte innlegg

Hallo.

Når jeg er inne på diverse sider som f.eks finnenvenn.no så hver gang jeg trykker tilbake får jeg opp feilmeldingen: "Advarsel dato for siden er utløpt. Siden du vil vise, ble opprettet på grunnlag av informasjon du har sendt inn ved hjelp av et skjema. Siden er ikke lenger tilgjengelig. Av sikkerhetsgrunner sendes ikke informasjonen automatisk inn på nytt. Hvis du vil sende informasjonen på nytt, klikker du oppdater."

Hvis jeg da klikker på oppdate, kommer jeg dit jeg skal. Jeg har en bærbar pc, som denne meldingen ikke kommer opp på.. Og jeg kan ikke finne noen innstilling som er feil.. Det hadde vært kjempefint hvis noen hadde vist hva som jeg må gjøre for å slippe denne irriterende meldingen hver gang jeg har utført et søk.

Regner med at det er en fillesak, men det hadde vært så deilig å slippe alle disse ekstra klikkene..

Jeg bruker Win Xp Home, med sp1.

Hilsen

Leif Ivar Tegler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det har noe med at du er logget inn på en side, og med en gang du går videre til en annen side så slette cookies og temp filer slik at browser og server ikke vet hvor du var, av noe slag. Det er sikkert noe med sikkerheten på cookies og sikkerhets-nivået du har på browseren, har egentlig aldri brydd meg om det.

Edit: det heter iexplore, explorer er selve filen som kjører og durer rindt med windows.

Endret av eiriksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...