Gå til innhold

Rippe Kopibeskyttet cd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike plater leverer eg tilbake i butikken - av reint prinsipp! Det har faktisk hendt at eg har kjøpt slike "CDar" med vilje, berre for å levera dei tilbake dagen etter. Det oppmodar eg alle til å gjera, slik at plateselskapa får klar melding om at slik brukssperre er uønskt. (Om nokon vil diskutera vidare, passar det best i ei anna gruppe.)

Lenke til kommentar
Det har faktisk hendt at eg har kjøpt slike "CDar" med vilje, berre for å levera dei tilbake dagen etter. Det oppmodar eg alle til å gjera, slik at plateselskapa får klar melding om at slik brukssperre er uønskt.

Det sier vel litt om deg og dine skrupler med tanke på virkemidler :roll:

Hvem får melding om at slikt er uønsket? Platesjapper eller plateselskap? Skal du komme noe sted så får du heve nivået på din lille demonstrasjon litt mer.

Lenke til kommentar
Hvem får melding om at slikt er uønsket? Platesjapper eller plateselskap? Skal du komme noe sted så får du heve nivået på din lille demonstrasjon litt mer.

Dersom butikken gjer jobben sin, får plateselskapet melding. Det er sjølvsagt fare for at butikkpersonalet trekk på skuldrene og set plata tilbake i hylla, men i såfall har eg ikkje så mykje medynk med butikken heller.

Denne delen av diskusjonen høyrer ikkje heime her, men her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
[fjernet av moderator] funker bra.

Er ikke det blitt forbudt da? :dontgetit: (vet du sikkert kan få lastet det ned andre plasser)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...