UUnreal Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nyeste Air - Talkie Walkie. Med denne logoen på. Har forsøkt freerip, men er ikke helt fornøyd med resultatet. Andre?? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har rippet slike skiver med [fjernet av moderator], helt uten å trikse. Det eneste problemet er at det er en del tallknusing, så det tar sin tid. Ellers fungerer vel metoden [fjernet av moderator] - lag image - mount image - brenn fra image? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 [fjernet av moderator] funker bra. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Slike plater leverer eg tilbake i butikken - av reint prinsipp! Det har faktisk hendt at eg har kjøpt slike "CDar" med vilje, berre for å levera dei tilbake dagen etter. Det oppmodar eg alle til å gjera, slik at plateselskapa får klar melding om at slik brukssperre er uønskt. (Om nokon vil diskutera vidare, passar det best i ei anna gruppe.) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det har faktisk hendt at eg har kjøpt slike "CDar" med vilje, berre for å levera dei tilbake dagen etter. Det oppmodar eg alle til å gjera, slik at plateselskapa får klar melding om at slik brukssperre er uønskt. Det sier vel litt om deg og dine skrupler med tanke på virkemidler Hvem får melding om at slikt er uønsket? Platesjapper eller plateselskap? Skal du komme noe sted så får du heve nivået på din lille demonstrasjon litt mer. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvem får melding om at slikt er uønsket? Platesjapper eller plateselskap? Skal du komme noe sted så får du heve nivået på din lille demonstrasjon litt mer. Dersom butikken gjer jobben sin, får plateselskapet melding. Det er sjølvsagt fare for at butikkpersonalet trekk på skuldrene og set plata tilbake i hylla, men i såfall har eg ikkje så mykje medynk med butikken heller. Denne delen av diskusjonen høyrer ikkje heime her, men her. Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jeg bruker [fjernet av moderator] for å rippe cd'n til mp3/wav/ogg osv... for å brenne en copysperret cd kan du for exempel bruke [fjernet av moderator] Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal du komme noe sted så får du heve nivået på din lille demonstrasjon litt mer. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1731539 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Gikk an med Windows Media Player på en av mine. Vet ikke hvilken kopibeskyttelse det er på den, men allikevel, det er lov å prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 [fjernet av moderator] funker bra. Er ikke det blitt forbudt da? (vet du sikkert kan få lastet det ned andre plasser) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Lovlig enda å ta en kopi på noe man har kjøpt selv. Bare se på DVDjon saken, går riktige veien for forbrukerne. En backup er lov, jeg skulle ha den på mp3 spilleren min uansett til eget bruk så. Er nok lov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 http://www.elby.ch/en/products/clone_cd/index.html Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Denne tråden stenges da de fleste svarene uansett vil bryte med retningslinjene våre angående piratkopiering. Enkelte innlegg er sensurert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg