terte Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal ha en 120GB disk, tror jeg kjøper denne: http://www.absoluttdata.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1543 Noen med erfaringer,eller som mener jeg burde vurdere noe annet? Lenke til kommentar
OneHero Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ville mye heller gått for denne http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=31 Lenke til kommentar
F4en Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har en slik en som nettopp konka. Ikke brukt mer enn ca 1 mnd. Men det er sikkert en produksjonsfeil da du hører fælt lite om ødelagte Caviar disker... Ville uansett gått for Seagate Barracuda. De bråker mye mindre og ytelsen er så og si den samme... Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Personlig har jeg extremt dårlig erfaring med wd disker. I tillegg til mye støy dør de stadig. Man får jo alltid ny på garantien, men tapt data kan jo ikke erstattes. Holder meg til Seagate og maxtor for tiden. Lenke til kommentar
cdi115 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har samme og er ikke plaget hverken av støy eller andre "ulumskheter". Kan trygt anbefale denne. mvh Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jeg hadde heller kjøpt en litt større harddisk, men 160 duger jo en liten stund. selve merket og typen på harddisken er bra. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ville mye heller gått for denne http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=31 Kjøp denne, du. Da får du en lynkjapp og stille disk. Tar 2x 120 Seagate og hører dem nesten ikke. Anbefales! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) den som sa at seagate disker ikke bråker må gjerne brenne i ****** (ikke rettet mot noen spesielle) WD'n på 120 gb bråker mye mindre enn seagate'n, wd'n er 5 mnd gammel. Kan jo hende jeg har vært uheldig da. Men seagate'n er mye raskere, det skal den ha. Men det er jo en sata disk da, og det er ikke wd'n Ville nok gått for seagate uansett. Endret 5. februar 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
OneHero Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 den som sa at seagate disker ikke bråker må gjerne brenne i ****** (ikke rettet mot noen spesielle) WD'n på 120 gb bråker mye mindre enn seagate'n, wd'n er 5 mnd gammel. Kan jo hende jeg har vært uheldig da. Men seagate'n er mye raskere, det skal den ha. Men det er jo en sata disk da, og det er ikke wd'n Ville nok gått for seagate uansett. What... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 den som sa at seagate disker ikke bråker må gjerne brenne i ****** (ikke rettet mot noen spesielle) WD'n på 120 gb bråker mye mindre enn seagate'n, wd'n er 5 mnd gammel. Kan jo hende jeg har vært uheldig da. Men seagate'n er mye raskere, det skal den ha. Men det er jo en sata disk da, og det er ikke wd'n Ville nok gått for seagate uansett. What... hva tenker du på? Lenke til kommentar
terte Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Western Digital disken skal hvisstnok være så godt som lydløs pga siste generasjons motor, noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Western Digital disken skal hvisstnok være så godt som lydløs pga siste generasjons motor,noen som kjenner til dette? Jupp, hvis du ser på den første linken til trådlageren, står det "PB" bakerst i modellnummeret. Disse WD-diskene med "P" i modellnr har nyere motorer enn de med "JB", som visstnok skal støye mindre. Sjekka litt på westerndigital.com, men lite å finne om den motoren der. har vel ikke lett godt nok. Jeg har ihvertfall aldri hatt problem med min WD1200JB, altså forgjengeren til den trådmaker lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå