phax Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 morn igjen, tok opp en film fra tv-kortet igår, men akkurat idet den var ferdig klarte jeg å trekke ut kontakten til pc'n..! hvertfall, når jeg nå prøver og spille av filmen får jeg bare beskjed om at fila er korrupt.. syns jeg har hørt om programmer som kan fikse slike ødelagte avi filer? Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Prøv Virtual Dub, den skal klare å fikse den. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) DivFix Edit: Mulig jeg var litt rask her, tenkte ikke over at det var opptak fra tv-kort det var snakk om. Edit 2: Ser jo nå at det faktisk står divx, så da var jeg kanskje ikke for rask allikevel da... Endret 5. februar 2004 av OBServer Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 virtualdub funka ikke, klare ikke åpne fila.. divfix hørtes nesten ut som det jeg trenger, har ikke fått testa det enda. prøvde også et jalla program, videofixer tror jeg det het, men det påsto at fila ikke var ei avi fil. jaja.. plagsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå