knutby Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har akkurat hvert hoss tannlegen å fiksa ei tann. Der fikk jeg 2 saftige doser bedøvelse. Problemet nå er at jeg ikke klarer å prate:D Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få bort bedøvelsen? Jeg begynner også å bli sulten, men jeg klarer ikke spise siden maten bare faller ut:D Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Tror det bare er å ta tiden til hjelp... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hmm. Mos maten kraftig, len hodet langt bakover og hell maten ned i kjeften, hold munnen lukket med armene, len hodet tilbake i normal posisjon og svelg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hehe, vet følelsen. Hvis det var en grunn til at han satte så kraftig bedøvelse så kan jeg garantere deg at du ikke vil at den skal gå over før den må Lenke til kommentar
Mello Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nå er jo du ganske bedøvet fra før av Flemming, så det at du fikk litt ekstra hos tannlegen ga deg en overdose..... Er igrunn bare å vente, men du vil nok være lokal bedøvet hele livet Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Fikk engang først en vanlig dose bedøvelse, men etter 10 minutter hadde den enda ikke fått effekt, så sykepeieren (eller hva det er) satte i en dose til, litt kraftigere denne gangen, så etter noen minutter satte begge to inn, først den gamle så den nye.. Skal si det ble litt mye ja [edit: leif] Endret 5. februar 2004 av Outlook Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Begynner å gi seg nå men som mello sa så vel den vanlige bedøvelsen henge igjen til dagers ende Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Bare å vente.. Drikk noe eller spis nudler!... oh, fikk lyst på nudler Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 som folk sier, bare vent til det går over. Du kan jo spise grøt/suppe i mellomtiden Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Vel, du har jo tatt hintet. Skrive i stedet for å snakke Anyway, kunsten og få bort bedøvelse, er og få mest mulig blosirkulasjon i området som er bedøvet. Masere det, gjøre grimaser osv. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Vel, du har jo tatt hintet. Skrive i stedet for å snakke Anyway, kunsten og få bort bedøvelse, er og få mest mulig blosirkulasjon i området som er bedøvet. Masere det, gjøre grimaser osv. Hva vet ikke du? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ... så sykepeieren (eller hva det er) ... Tannlege assistent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå