Gå til innhold

TES: Ny morrowind?

Anbefalte innlegg

Nå begynner det å bli en stund siden jeg spilte morrowind. Faktisk sommeren for et og et halvt år siden. Synes det var et MEGET fasinerende spill. Hldt på lenge og surra mye rundt. Dessverre så ga jeg opp etterhvert pga en questbok på 200 sider og null peiling på hva jeg egentlig burde gjøre. Ble VELDIG rotete hvis man snakket med litt for mye folk. Tror også jeg prøvde meg på litt mere heavy motstandere enn jeg strengt tatt burde.

Sitter allikvel igjen med en veldig steminingsfeeling nr jeg tenker på det spillet. Så stort og flott...

Vel så nå lurer jeg på om noen vet om det kommer noen oppfølger til dette spillet eller flere expansions?

Simen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bortsett fra Bloodmoon og Tribunal, tror jeg ikke det kommer noen flere expansions. Jeg har hørt snakk om at det skal komme en ny Morrowind, og da var det muligheter for MP. Men dette er bare rykter, men basert på suksessen de har hatt med de tidligere Morrowind's, er det jo noe de burde satse på

-volcov-

Lenke til kommentar

Vel, det tok jo eksepsjonellt lang tid mellom Elder Scrolls II: Daggerfall (1996)

til Morrowind (2002)..og det var snakk om oppfølger til Daggerfall allerede i 1997 som skulle hete ES3: Morrowind. Jeg vet, for jeg gikk faktisk og venta på at den skulle komme i årevis. So don't hold your breath :p

Lenke til kommentar

Synes å huske å ha lest et intervju med en av utviklerne og bakmennene til Elder Scrolls serien. Han snakket om at det ville komme en ny Elder Scrolls tittel, men det var enda uvisst om det skulle bli singleplayer eller online. Han gjettet også på en 2008 release...med andre ord hele seks år etter at Morrowind ble lansert.

Lenke til kommentar

Jeg synes at de burde komme med eny expansion hvor generell grafikk er oppgradert, eneste måten å få ansiktet til din char til å se bedre ut er å laste ned Face-plugin. Lets face it, Grafikkmessig er dette spillet utradert, men på akkurat dette spillet5 har ikke dette så mye å si, spillet er og kommer nok alltid til å bli det spillet jeg har kost meg med mest. Har spillt det i snart 2 år nå. :thumbs:

Lenke til kommentar

Det har jo vært rykter om at noe er på gang i Bethesda hovedkvarteret, men om det er et nytt Elder Scrolls spill, eller om det bare er et nytt spill i det samme universet er uvisst. Kan jo for alt i verden være et nytt TES: Adventures spill eller noe slikt.

Det er for det meste gjetting om hva etterfølgeren skal hete eller handle om, men noen av de heteste tipsene er at handlingen kommer til å foregå på Sumerset Island (High Elvenes provins) som er et sentrum for magi, og at spillet vil ha navnet: 'The Elder Scrolls:Oblivion'. Noen tror at handlingen heller kommer til å finne sted i Cyrodiil, som er hovedsted og største provins i Tamriel, og hjemstedet til Imperials, siden det er mange hint om hva som skjer i der i løpet av TES:Morrowind.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...