asad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kan jeg da hente den på postkontoret dagen etter?Regner med å få en pakke idag, men det er mulig jeg ikke er hjemme.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 da slenger postmannen en lapp i postkassa di og leverer pakken på posten ja Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 da slenger postmannen en lapp i postkassa di og leverer pakken på posten ja Da er pakka på postkontoret dagen etter eller? Det vil si imorgen? Eller må jeg vente til mandag? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Tror nok fort det kan gå noen dager. Tror kanskje han tar med pakka tilbake og så blir det sendt ut lapp når den ankommer ditt kolale postkotor... ...tror jeg tralala Lenke til kommentar
starving Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 postmannen har med pakken når han kommer, han har også med en lapp som du må skrive under på, den inneholder info om pakken. så hvis du ikke er hjemme legger han lappen i postkassen og tar pakken med til postkontoret. så må du på postkontoret å hente pakken, det kan du gjøre samme dag hvis postmannens rute ikke er så lang da. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Han hopper på pakken til den blitt så liten og flat at den passer i postkassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå