Gå til innhold

Logg inn på websid.

Anbefalte innlegg

Hallo, folkens!

Jeg har sett på diverse private web sider at de innholder "logg inn" funksjon.

Antar det er webmasteren som logger inn der når han skal redigere et eller annet..

Hvordan virker det, logger man seg på serveren der siden er?

Takker den som kan forklare meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er flere måter man kan passordbeskytte sidene. Når du ser en logg inn funksjon på en hjemmeside er dette som oftest ved hjelp av et script. Man kan feks ha et nyhets- eller blog script hvor webmasteren kan logge seg på for å skrive nyheter. I andre tilfeller kan man integrere feks et forum sin logg inn funksjon til å gjelde hele websiden.

Php scripts er blitt veldig populære til dette:

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...Blog/index.html

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...hing/index.html

Lenke til kommentar

hehe.... Jeg la inn en zipped utgave av cutenews på norsk for en..... og så fjernet frac.dk siden :scared: fordi det var "ulovlig" :no:

så nå jobbe jeg for fullt med en ny portal side bygget rundt invision board :thumbup:

Endret av gatebiler.tk
Lenke til kommentar
hehe.... Jeg la inn en zipped utgave av cutenews på norsk for en..... og så fjernet frac.dk siden :scared: fordi det var "ulovlig" :no:

så nå jobbe jeg for fullt med en ny portal side bygget rundt invision board :thumbup:

Hvis du er rask, så er det en sjanse til å få tatt backup av filene, siden de ikke slettes skikkelig før opptil en uke senere. Du kan nå de via ftp en liten stund til... (hvis ikke det er lenge siden den ble tatt ned)

Lenke til kommentar
du må jo ha .dk email siden frac.dk bare er for danske statsborgere (hehe)

Denne mailen sjekker jeg gjerne maks 1 gang på 2 måneder og jeg merket det derfor ikke.

Vet at du må ha en .dk (har hatt konto der selv, de slettet den to dager etter jeg skaffet eget domene pga. en .tar fil), men du burde vel ha funnet ut at siden var nede (403: Forbidden) før det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...