r0lfi Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Spesifikasjoner Harddisk -------- Western Digital Caviar SE WD1600JD - harddisk - 160 GB - SATA-150 Pris: 1091,- inkl. mva ------------------------------------------------------------------ Hovedkort --------- Abit IC7-MAX3 Hovedkort S478/800mhz,SATA I875P, ATX,GbLAN,Dual-DDR,Firewire,Raid Pris:1,773.51 inkl. mva. --------------------------------------- Prosessor ---------- Intel CPU Intel Pentium 4 mPGA-478 3.0GHz 800MHz 512kB Boxed Pris:2263,- inkl. mva ---------------------------------------------------------------------------------- Ram: 2 X Geil 512MB (2x256MB) DDR PC4200 533MHz DC CL3 3.5nS 2.6-2.9V Pris: 1606,- inkl. mva ----------------------------------------------------------------------------------- Skjermkort ---------- Asus VGA-Card Radeon 9600XT 128MB AGP DVI-I TV-Out Video-In 2xCRT Retail Pris: 1705,- inkl. mva ----------------------------------------------------------------------------------------------- Lydkort ------- Creative Soundcard SB Audigy 2 MP1 SB0244 - Colored Connectors Bulk Pris: 701,- inkl. mva ----------------------------------------------------------------------------------------- kjøler ------ MISTFBIR1: MIST CPU-kjøler, "Frostbite", Intel - Socket 478 For Socket 478 (P4) prosessorer - 3.2 GHz og høyere! Pris: 395,00 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------- Viftestyring ------------ Cooler Master Aerogate II, 5.25", Sølv Pris: 399,00 ------------------------------------------------------ Kabinett ------- Qtec Case Midi ATX Tower BlackTransparent Window Built-In Blue Neon Light WO PSU Pris: 589,- inkl. mva ----------------------------------------------------------- bra nok? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Og hvordan er dette relatert med Internett og nettverk? Lenke til kommentar
westa Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kanskje han skal bruke den til surfing Jeg ville valgt et annet kabinett, gjerne Aopen H600B som er testet på hw.no. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Kanskje vurdert et annet kabinett? Eller kabinettet er sikkert greit nok det, men strømforsyningen som følger med har vel et heller dårlig rykte på seg. Fortron/Source, 350W, ATX12V eller MIST, 350W, ATX12V, 12cm PAPST vifte har et relativt bedre rykte på seg for å være bra. Kan hende dette sprenger budsjettet ditt, men prøver bare å gi råd. Mener det er bedre å bruke litt ekstra på å få en skikkelig PSU enn noe du vil være misfornøyd med etter første dagen. Har ikke så masse erfaring med mange av de andre komponentene du har satt opp, men synest det ser forholdsvis greit ut. MVH Lars Endret 5. februar 2004 av Amphipod Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Feilpostet! Men alikevel... Ikke kjøp en så dyr pentium! Etter min mening kunne du heller satse på amd 64 og i tillegg spare noen kroner, men det er som sagt min mening! Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) sry for at jeg posta på feil plass er ikke helt våken jeg skule kjøpe en an strømforsyningen som jeg ikke tok med trode det ikke var med no strømforsyningen på kabinette.. jeg skal bruke den til og game er den ikke bra nok til det? jeg har hat amd lenge og liker ikke det så bra har ikke noe god erfaring med det så vil prøve pentium Endret 5. februar 2004 av r0lfi Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 -Feilpostet Denne har ingenting med Internett & nettverk å gjøre, flyttes til Hjelp, jeg skal ha ny PC kategorien. Det er lov til å bruke rapport knappen slik at vi kan få flytta feliposter så fort så mulig! Pass på neste gang at du poster riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå